Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

"Stratēģijas izglītojamo uzvedības vadīšanai, korekcijai un agresijas novēršanai"

Kokneses pamatskola – attīstības centrs

Aizkraukles novada Kokneses pagastā

pedagogu profesionālās kvalifikācijas pilnveides kursi

“Stratēģijas izglītojamo uzvedības vadīšanai, korekcijai un agresijas novēršanai”

A ( 8 st.)

Saskaņots Aizkraukles novada izglītības pārvaldē 2022.gada 23.februārī Nr.1.4/N/22/6

Mērķauditorija – vispārizglītojošo izglītības iestāžu pedagogi, sociālie pedagogi, speciālās izglītības pedagogi, izglītības psihologi.

Kursu programmas lektori:

Inese Svence, Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālais pedagogs

Elīna Māliņa, Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālais pedagogs

Ineta Gerasimova, Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālais pedagogs

Kursu tēmas:

  • Uzvedības jēdziens. Uzvedību ietekmējošie faktori un izpausmes veidi.

Uzvedības jēdziens. Uzvedību veidojošie mehānismi. Uzvedības normas. Uzvedību ietekmējošie faktori. Uzvedības traucējumi. Uzvedības problēmas. Destruktīva, agresīva, neadekvāta, negatīva (nevēlama, nepiemērota, neatbilstoša) uzvedība, tās izpausmes veidi. Konfliktus izraisoša uzvedība.

  • Izglītojamo uzvedības problēmu un saskarsmes grūtību novērtēšana izglītības iestādē.

Uzvedības traucējumu izvērtēšana, problēmu identificēšana, novērojumu rezultāti. Metodiskie paņēmieni uzvedības traucējumu un saskarsmes grūtību novērtēšanai.

  • Agresīva uzvedība, tās cēloņi un korekcijas iespējas izglītības iestādē.

Agresīva uzvedība, tās cēloņi, veidošanās mehānismi. Konfliktogēni. Impulsu kontroles grūtības, palīdzības iespējas un stratēģijas. Agresijas korekcijas darba vadlīnijas, preventīvie pasākumi. Agresijas korekcijas iespējas izglītības iestādē.

  • Uzvedības problēmu risināšanas iespējas izglītības iestādē. Uzvedības traucējumu kompleksās korekcijas principi.

Negatīvas (agresīvas) uzvedības novēršanas un pārtraukšanas pedagoģiskās stratēģijas. Izglītības iestādes rīcība situācijās, kad skolēns ar savu uzvedību traucē mācību procesu vai apdraud savu vai citu personu drošību, veselību vai dzīvību. Pozitīvas uzvedības vadīšanas taktikas, disciplīnas problēmu pārvarēšanas un sadarbības veicināšanas metodes un darba formas. Atbalsta komandas darbs, prasību konsekvence un to ievērošanas nosacījumi. Uzvedības traucējumu kompleksās korekcijas principi.

  • Atbalstošas izglītības vides nozīme izglītojamo uzvedības vadīšanā un personības attīstībā.

Pašvērtējuma adekvātuma un pašapziņas pozitīvās dinamikas nozīme personības attīstībā. Izglītības vides nozīme izglītojamo uzvedības vadīšanā un personības attīstībā.

Pieteikšanās kursiem rakstot uz e-pastu inese.svence@aizkraukle.lv

PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top