21. martā Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra pedagogi, lai dalītos pieredzē, pulcējās metodiskajā sanāksmē – praktikumā „Inovatīvo darba formu realizācija mācību stundā”, kurā iepazīstināja ar savām veidotajām didaktiskajām spēlēm, interaktīvajām darba lapām, alternatīvām audzināšanas nodarbībām un darba metodēm, nepublicētu autorprogrammu, metodiskajiem materiāliem un metodēm kā no koksnes atgriezumiem izgatavot saimniecībā noderīgas lietas. Noslēgumā skolotāji, kopīgā balsojumā, izvēlējās labāko ideju autorus, kuri saņēma veicināšanas balvas.
Par labāko atzina direktores vietnieces izglītības jomā, latviešu valodas skolotājas S. Baltceres veidoto spēli „Kaķīša dzirnaviņas”. Otro vietu saņēma direktores vietnieces audzināšanas darbā, pirmsskolas mūzikas skolotājas A. Ščerbinskas metodiskais materiāls „Katram sava skaņa”. Skolotāja A. Ļaksas alternatīvā audzināšanas darba metode „No dzejas top dziesma” ieguva trešo vietu.
Prezentācijas laikā A. Ļaksa piedāvāja pamēģināt visiem klātesošajiem no dzejas vārsmām izveidot dziesmu repa stilā. Atzinību guva arī skolotājas J. Rotkājas spēles sagatave „Ķenguriņš”, kuru iespējams izmantot dažādās mācību stundās un audzināšanas nodarbībās.
Ikdienā, strādājot ar bērniem, pedagogi meklē dažādas idejas, lai nodrošinātu mūsdienīgu, inovatīvu mācīšanas un mācīšanās procesu. Metodiskā sanāksme – praktikums sagādāja pozitīvas emocijas un sniedza iespēju smelties interesantas, radošas idejas turpmākajam darbam.
Foto un teksts: Elīna Ivanāne
direktores vietniece metodiskajā darbā
Kokneses internātpamatskola – attīstības centrs