Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Kokneses pamatskola – attīstības centrs piedalās konferencē “Praktiski. Lietpratībai. Zemgale.”

21.04.2022

fotokonferencei.jpgAprīlī visos Latvijas reģionos notiek  Skola 2030 tiešsaistes konferences “Praktiski. Lietpratībai”, kurās gandrīz 700 skolu un pirmsskolu skolotāji dalās ar saviem pieredzes stāstiem. Projekta Skola2030 vadītāja Zane Oliņa uzsver, ka “Ar šīm konferencēm mēs gribam pateikt vislielāko paldies ikvienam skolotājam un vadītājam, kas strādā, lai pilnveidotais mācību saturs un pieeja tiktu iedzīvināti visā Latvijā – paldies, ka jūs turpināt darīt, risināt, padarīt ieraugāmu labo, paveikto, svinēt mazās uzvaras, it īpaši tagad – laikā, kad ir liela smaguma sajūta plecos. Lielas pārmaiņas nenotiek ātri, tās prasa lielu pacietību un lielu darbu, un tieši tāpēc tik ļoti svarīga ir pleca sajūta, ko skolotāji var sniegt viens otram - mēs visi esam ceļabiedri, ir svarīgi to neaizmirst.”

Kokneses pamatskolas – attīstības centra izglītības metodiķes Elīna Māliņa un Ineta Gerasimova 2022. gada 12. aprīlī piedalījās reģionālajā skolotāju pieredzes konferencē “Praktiski. Lietpratībai. Zemgale.” un dalījās savā pieredzē par mūsdienu tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā skolēniem ar speciālām vajadzībām pamatizglītības posmā. Tās palīdz bērniem ar speciālām vajadzībām nodrošināt kvalitatīvu un jēgpilnu mācību saturu, savukārt,  skolotājiem organizēt radošu izglītības procesu un skolēniem interaktīvi izzināt pasauli, izmantojot dažādās digitālās iespējas. Tehnoloģijas ir rīki mācību procesā. Tāpēc uzsvars ir jāliek uz tehnoloģiju lietojumu atbilstoši plānotajam mērķim, lai skolēniem palīdzētu mācīties dažādos veidos, savā tempā un atbilstoši veselības stāvoklim. Skolotājam jāizvērtē, kuri IT rīki būs piemēroti, kādās situācijās tie palīdz sasniegt plānoto mērķi, atbalstot skolēnu – konstruējot zināšanas, sadarbojoties, komunicējot, mācoties un iedziļinoties.

 

Ineta Gerasimova

metodiķe

Kokneses pamatskola – attīstības centrs

PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top