Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Mana dažādā - vienīgā Latvija

Sagaidot Latvijas valsts svētkus

30.04.2024

whatsapp-image-2024-04-30-at-12-18-49.webpviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgTuvojoties 4. maijam – Latvijas Neatkarības atjaunošanas dienai Kokneses pamatskolas – attīstības centra individuālā mācību procesa izglītojamie projekta “Mana dažādā – vienīgā Latvija” ietvaros, iesaistījās aktivitātēs, kas rosināja skolēnus apgūt jaunas prasmes un pārbaudīt savas zināšanas par Latviju.

Lasīt visu ziņu galerija (14)

Visi putni pulciņā!

18.04.2024

whatsapp-image-2024-04-18-at-14-33-48-3.jpgviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgPavasaris iesācies ar skanīgām putnu dziesmām un apveltī mūs visus ar siltiem saules stariem.

2024.gada 16.aprīlī Kokneses pamatskolas – attīstības centra pirmsskolas grupa “Bērziņš” kopā ar logopēdi Ilonu Vītolu piedalījās teatralizētā nodarbībā “Visi putni pulciņā !”, kura tika organizēta projekta “Mana dažādā – vienīgā Latvija” ietvaros ar mērķi interesanti izglītojošā veidā iepazīties ar Latvijas daudzveidību un uzzinātu, kādi putni dzīvo līdzās.

Lasīt visu ziņu galerija (10)

Dziesma skan, deja rotā

16.04.2024

whatsapp-image-2024-04-16-at-16-34-17.jpgviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgKokneses pamatskola - attīstības centrs piedalās projektā “Mana dažādā - vienīgā Latvija”, organizējot pasākumus, lai skolēni ieraudzītu Latvijas daudzveidību un aizdomātos, ka tāda zeme ir vienīgā.

8./7.c klašu izglītojamie 15.aprīlī kopā ar logopēdi Ilonu Vītolu un ritmikas skolotāju Intu Balodi logoritmikas nodarbībā “Dziesma skan, deja rotā” aktivizēja ritma izjūtu lasot tautasdziesmas, izpildot dejas soļus mūzikā un noskaidroja, ka tā ir svarīga gan lasot, gan dziedot un dejojot.

Lasīt visu ziņu galerija (9)

Dārgumu meklēšana

14.03.2024

20240229dargumumeklesanabernane02.jpgviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgKokneses pamatskola – attīstības centrs piedalās projektā “Mana dažādā – vienīgā Latvija”, tādēļ 2024.gada 29. februārī 1.internāta grupa iesaistījās “Dārgumu meklēšanā” Latvju dainās par dabu, kopā ar speciālās izglītības skolotāju D. Bernāni un ārstnieciskās vingrošanas skolotāju J. Čerņausku. Nodarbības moto “Austiņas kustina, kājiņas čabina” norāda, ka ar kustību palīdzību var attīstīt ne tikai fizisko sagatavotību, bet arī asināt prātu, veicināt prasmi klausīties, sadzirdēt, izpildīt un izlasīt  tekstu. Uzdevumu izpilde prasīja izglītojamiem roku muskulatūras darbināšanu, ķermeņa lokanību, kāju veiklību, redzes asumu, atmiņas trenēšanu, matemātiskās un lasīšanas prasmes, spēju klausīties, būt uzmanīgiem, sadarboties komandā, veikt uzdevumus arī individuāli.

Lasīt visu ziņu galerija (10)

Dzimtā valoda

27.02.2024

siena-9gr-ogre.jpgviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgKokneses pamatskola – attīstības centrs piedalās VISC projektā “Mana dažādā – vienīgā Latvija”. 21. februārī visā Pasaulē atzīmē dzimtās valodas dienu. Saistībā ar šo notikumu skolēnu pašpārvalde nedēļas ietvaros rīkoja interesantas aktivitātes.

Lasīt visu ziņu galerija (9)

Daugava visos gadalaikos

01.03.2024

daugavavisosgadalaikos2202202406.jpgviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgDaugavas skaistums ir kā simbols Latvijas dzīves ritumam un tās cilvēku attiecībai ar dabu. Šīs upes nozīme mūsu valstij ir milzīga – gan no ekoloģiskā, gan no kultūras un vēsturiskā viedokļa.

Lasīt visu ziņu galerija (10)

Latviešu rakstnieci, ilustratori Margaritu Stārasti atceroties

07.02.2024

staraste1.jpgviscmanadazada-vienigalatvijakv1080x1080pxv3-02.jpgKokneses pamatskolas – attīstības centra bibliotēkā februāra mēnesī ar stenda, grāmatu izstādēm un literāru pasākumu “Es Margaritas Stārastes tēlā” tiek godināta latviešu pasaku māmuļa Margarita Stāraste. Izglītojamie literārajai pēcpusdienai gatavojās jau nedēļu iepriekš, dizaina un tehnoloģiju stundās veidojot savu vārdu burtu maskas. Bērni iejutās burta tēlā, ko rakstniece bija aprakstījusi un ilustrējusi grāmatā “Pasaku ābece”.

Lasīt visu ziņu galerija (3)
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top