Turpinot dalību projektā “Bērni nepiedzimst ar aizspriedumiem” maija mēnesī Kokneses pamatskola – attīstības centra audzēkņi piedalās aktivitātē “Mans dārziņš”.
Lasīt visu ziņu (11)Skaitāmpanti ir unikāls žanrs: tas vienlaikus ir īss, smieklīgs stāstiņš, spēle, mīkla un vienkārši patīkama skaņu virkne, kuru gribas atkārtot vēl un vēl. Parasti skaitāmpanti ir jautri un interesanti teksti, kuros ir minētas absurdas un jautras lietas, arī dažādi neeksistējoši vārdi bez nozīmes. Skaitāmpanti ir neatņemama spēļu aktivitāšu sastāvdaļa. Skaitāmpanti prot “nogludināt” emocijas, tas ir vienkāršs ceļš uz godīgumu. Ja zini skaitāmpantu, nav jādomā, ka spēli sāka negodīgi, neīstais cilvēks vai komanda. Visi bija klāt, visi dzirdēja un skaitīja līdzi! Tātad vēroja, ka sadalījums notika godīgi.
Lasīt visu ziņu (5)Visskaistākā laikam ir ziema,
Kad uzsnidzis sidrabains sniegs,
Visskaistākā laikam ir diena,
Kad Tevi neatstāj prieks!
Šogad mūs ziema lutina ar sniegu un salu! Visapkārt ir balts, tīrs un liekas, ka visiem ir silti un labi. Bet, ja iedziļinās, tā nemaz nav!
Turpinot piedalīties projektā “Bērni nepiedzimst ar aizspriedumiem” , individuālā mācību procesa jomas skolēnu darbošanās moto janvārī bija “Palīdzēsim putniņiem!”
Lasīt visu ziņu (17)2021./2022. mācību gadā Kokneses pamatskolas – attīstības centra 1. – 9.c klašu skolēni uzsāk dalību “Glada Hudik” teātra (Zveidrija) organizētajā projektā “Bērni nepiedzimst ar aizspriedumiem”. Projekta mērķis ir veicināt spēju pieņemt atšķirīgo, būt iecietīgiem, veicināt izpratni par cilvēku ar garīgās attīstības un/ vai funkcionāliem traucējumiem integrāciju sabiedrībā. Projekta pamatā likta ideja, ka integrācijas uzdevums nav panākt, lai visi būtu vienādi. Tās uzdevums ir iemācīt mums pieņemt, ka visi esam atšķirīgi, un saskatīt tajā vērtību.
Lasīt visu ziņuUNESCO iekļaujošu izglītību definē kā procesu, kurā tiek nodrošinātas visu izglītojamo daudzveidīgās vajadzības, veicinot ikviena līdzdalību mācību procesā, kultūrā un dažādu kopienu dzīvē, mazinot atstumtību izglītības ieguves procesā. Ikdienas dzīvē mēs arvien biežāk sastopamies ar cilvēku dažādību – atšķirīgu kultūras un sociālo pieredzi, nevienādām intelektuālajām spējām vai nepietiekamu fizisko veselības stāvokli. Sabiedrībai ir jāturpina mainīties, kā svarīgāko nosakot domāšanas virzienu, kurā galvenā vērtība ir cilvēks, un tikai jebkura cilvēka ērtības un drošība ir svarīgākie humānas vides veidošanas kritēriji, kuri padara pakalpojumus, izglītību un infrastruktūru pieejamu ikvienam sabiedrības loceklim, neskatoties uz speciālām vajadzībām, uztveres vai veselības problēmām.
Lasīt visu ziņu (1)Patriotisms, tēvzemes mīlestība ir būtiskas vērtības ikviena cilvēka dzīvē un apziņā.
Jau novembra sākumā svētku sajūtas ienākušas arī mūsu skolā - ar karodziņa piespraušanu pie apģērba, tematisku skolas telpu noformējumu, lukturīšos iedegtām svecītēm.
Lasīt visu ziņu (2)