Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

ERASMUS 2024

PROJEKTS ERASMUS+ 2024

06.09.2024

erasmus-logo.jpgProjekta nosaukums: Erasmus+ 1.pamatdarbības “Personu mobilitāte mācību nolūkos” akreditēts projekts

Projekta Nr.: 2024-1-LV01-KA121-SCH-000201290

Projekta īstenošanas laiks: no 01.06.2024. – 31.08.2025.

Projekta mērķi:

Gūt jaunas zināšanas un iepazīties ar labāko starptautisko pieredzi inovatīvu  un modernu mācību metožu, darba organizācijas formu pielietošanu izglītojamiem ar speciālām vajadzībām.

Apgūt Eiropas pieredzi mūsdienīgas izglītības nodrošināšanai, veicinot   efektīvu digitālās izglītības procesu norisi skolā.

Sekmēt pedagogu personības, profesionalitātes, pozitīvās domāšanas un pašpilnveides kompetences attīstīšanu.

Uzlabot pedagogu svešvalodu zināšanas un izpratni par Eiropas kultūrām un valstīm, attīstot Eiropas pilsoniskuma un identitātes izjūtu.

Lasīt visu ziņu

Erasmus+ projekta mobilitāte Austrijā

04.11.2024

erasmus-logo.jpgerasmus-austrija-202410.webpSkolotājs ne tikai māca un sniedz zināšanas skolēniem, bet arī pats tās regulāri papildina, lai pēc iespējas kvalitatīvāk veiktu savu darbu. Erasmus+ projekta mobilitātes kursi ir nozīmīgs resurss skolotāja darba kvalitātes pilnveidošanā, tiek gūtas jaunas iemaņas pedagoģiskajā darbā, paplašināts redzesloks starpkultūru izpratnē un nodibināta sadarbība ar citu valstu kolēģiem. Kokneses pamatskolas – attīstības centra logopēde Nellija Bāliņa un speciālās izglītības skolotāja Inese Krastiņa devās uz Austrijas galvaspilsētu Vīni, lai  no 2024. gada 21. oktobra līdz 27. oktobrim, kopā ar kolēģiem no Lietuvas un Somijas pilnveidotu pedagoģiskās zināšanas Erasmus+ 2024 mobilitātes kursos “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” (Veiksmīgas stratēģijas, mācot bērnus ar speciālām vajadzībām, ikvienā klasē).

Lasīt visu ziņu

Dalība Erasmus+2024 projekta mobilitātes kursos “Teacher as a leader: Promoting Teamwork and Productive Learning” Lietuvā

31.10.2024

1000036325.webperasmus-logo.jpgKokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotājas Daina Logina un Dace Bernāne no 2024.gada 20. līdz 25. oktobrim devās uz Viļņu, lai kopā ar kolēģiem no citām Eiropas valstīm piedalītos Erasmus+2024 projekta profesionālās pilnveides kursos ,,Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana” (Teacher as a leader: Promoting Teamwork and Productive Learning).

Lasīt visu ziņu galerija (4)

Erasmus+ 2024 projekta mobilitāte Horvātijā

10.10.2024

splita1.webperasmus-logo.jpgErasmus+ mobilitātes kursos gūtā starptautiskā pieredze ir nozīmīgs instruments skolotāju profesionālajā attīstībā un izglītības kvalitātes uzlabošanā. Kokneses pamatskolas – attīstības centra direktores vietniece Inese Svence un speciālās izglītības skolotāja Gunita Dambe no 2024. gada 30. septembra līdz 7. oktobrim devās apgūt jaunas zināšanas uz Splitu Horvātijā, kur kopā ar kolēģiem no Slovākijas un Vācijas piedalījās Erasmus+ 2024 projekta kursos “School Visits – Exploring the Croatian Educational System”, ko organizēja Erasmus+ Courses Croatia.

Lasīt visu ziņu galerija (3)

Kokneses pamatskola – attīstības centrs piedalās starptautiskā seminārā “Noteicošie faktori digitālās izglītības ekosistēmas attīstībai”

30.09.2024

25-20240925-27-erasmus-seminars.webpNo 2024. gada 25. līdz 27. septembrim Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotāja Elīna Ivanāne piedalījās Valsts izglītības attīstības aģentūras organizētajā starptautiskajā tematiskajā seminārā “Noteicošie faktori digitālās izglītības ekosistēmas attīstībai” (Key Enablers of a Transforming Digital Education Ecosystem), Rīgā. Pasākums notika Erasmus+ programmas sadarbības un mācību aktivitātes (TCA) ietvaros un pulcēja izglītības ekspertus un projektu īstenotājus no vairākām Eiropas Savienības valstīm, tostarp Zviedrijas, Somijas, Igaunijas, Polijas, Vācijas, Spānijas, Portugāles, Grieķijas un citām, lai diskutētu par digitālās izglītības attīstības tendencēm un izaicinājumiem.

Lasīt visu ziņu galerija (20)
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top