Projekta nosaukums: Erasmus+ 1.pamatdarbības “Personu mobilitāte mācību nolūkos” akreditēts projekts
Projekta Nr.: 2024-1-LV01-KA121-SCH-000201290
Projekta īstenošanas laiks: no 01.06.2024. – 31.08.2025.
Projekta mērķi:
Gūt jaunas zināšanas un iepazīties ar labāko starptautisko pieredzi inovatīvu un modernu mācību metožu, darba organizācijas formu pielietošanu izglītojamiem ar speciālām vajadzībām.
Apgūt Eiropas pieredzi mūsdienīgas izglītības nodrošināšanai, veicinot efektīvu digitālās izglītības procesu norisi skolā.
Sekmēt pedagogu personības, profesionalitātes, pozitīvās domāšanas un pašpilnveides kompetences attīstīšanu.
Uzlabot pedagogu svešvalodu zināšanas un izpratni par Eiropas kultūrām un valstīm, attīstot Eiropas pilsoniskuma un identitātes izjūtu.
Lasīt visu ziņuInteraktīva spēle Goosechase – atbalsts mācību procesa dažādošanai
Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotāja Gunita Dambe un direktores vietniece metodiskajā darbā Inese Svence pilnveidoja savu profesionālo kompetenci Erasmus+2024 projekta mobilitātē Splitā, Horvātijā, piedaloties kursos “Iepazīšanās ar Horvātijas izglītības sistēmu” (School Visits – Exploring the Croatian Educational System).
Metodiskais materiāls “Interaktīva spēle Goosechase – atbalsts mācību procesa dažādošanai” iepazīstina ar aizraujošu spēli Gooschase, tās izmantošanas ieguvumiem un misiju izveidošanas nosacījumiem. Spēle izmantojama kā atbalsts mācību procesa dažādošanai un brīvā laika lietderīgai pavadīšanai, sekmējot domāšanas spēju attīstību, pilnveidojot prasmi darboties komandā, uzlabojot komunikācijas un saskarsmes prasmes.
Metodiskais materiāls "Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana"
Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotājas Daina Logina un Dace Bernāne pilnveidoja savu profesionālo kompetenci Erasmus+2024 projekta mobilitātē Viļņā, piedaloties kursos ,,Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana” (Teacher as a leader: Promoting Teamwork and Productive Learning).
Metodiskajā materiālā ,,Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana” ir apkopotas gūtās zināšanas un prasmes kā izprast līderības nozīmi, kā pedagogam apzināties sevi kā skolotāju līderi, kas palīdzētu ietekmēt un iedvesmot pozitīvas pārmaiņas savās skolās un kopienās, līdz ar to attīstot skolotāju līderības un komunikācijas prasmes klasē.
Darba lapa "Skolēna uzvedības analīze"
Interaktīva grāmata "Teātra, koncerta, kino apmeklējums"
Metodiskos materiālus “Skolēnu pozitīvas uzvedības un emocionālās inteliģences veicināšana” sagatavoja Kokneses pamatskolas – attīstības centra logopēde Nellija Bāliņa un speciālās izglītības skolotāja Inese Krastiņa, izmantojot Erasmus+ 2024 mobilitātes kursos “Veiksmīgas stratēģijas, mācot bērnus ar speciālām vajadzībām, ikvienā klasē” (Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom) gūtās zināšanas.
Lasīt visu ziņuSkolotājs ne tikai māca un sniedz zināšanas skolēniem, bet arī pats tās regulāri papildina, lai pēc iespējas kvalitatīvāk veiktu savu darbu. Erasmus+ projekta mobilitātes kursi ir nozīmīgs resurss skolotāja darba kvalitātes pilnveidošanā, tiek gūtas jaunas iemaņas pedagoģiskajā darbā, paplašināts redzesloks starpkultūru izpratnē un nodibināta sadarbība ar citu valstu kolēģiem. Kokneses pamatskolas – attīstības centra logopēde Nellija Bāliņa un speciālās izglītības skolotāja Inese Krastiņa devās uz Austrijas galvaspilsētu Vīni, lai no 2024. gada 21. oktobra līdz 27. oktobrim, kopā ar kolēģiem no Lietuvas un Somijas pilnveidotu pedagoģiskās zināšanas Erasmus+ 2024 mobilitātes kursos “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” (Veiksmīgas stratēģijas, mācot bērnus ar speciālām vajadzībām, ikvienā klasē).
Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotājas Daina Logina un Dace Bernāne no 2024.gada 20. līdz 25. oktobrim devās uz Viļņu, lai kopā ar kolēģiem no citām Eiropas valstīm piedalītos Erasmus+2024 projekta profesionālās pilnveides kursos ,,Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana” (Teacher as a leader: Promoting Teamwork and Productive Learning).
Erasmus+ mobilitātes kursos gūtā starptautiskā pieredze ir nozīmīgs instruments skolotāju profesionālajā attīstībā un izglītības kvalitātes uzlabošanā. Kokneses pamatskolas – attīstības centra direktores vietniece Inese Svence un speciālās izglītības skolotāja Gunita Dambe no 2024. gada 30. septembra līdz 7. oktobrim devās apgūt jaunas zināšanas uz Splitu Horvātijā, kur kopā ar kolēģiem no Slovākijas un Vācijas piedalījās Erasmus+ 2024 projekta kursos “School Visits – Exploring the Croatian Educational System”, ko organizēja Erasmus+ Courses Croatia.