Metodiskais materiāls “«LEGO un stāstu kauliņu piedzīvojums»
Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotājas Anika Vaivade un Agita Lindenberga Erasmus+2024 projekta mobilitātē/ kursos “Ilgtspējas ieviešana, izmantojot uz spēlēm balstītu mācīšanos un spēlēšanos” pilnveidoja savu profesionālo pedagoģisko kompetenci par mācīšanos caur rotaļāšanos, kas ir svarīga gan bērna emocionālajai, gan komunikācijas attīstīšanai.
Metodiskais materiāls “Uz skolu došos es”
Pabeidzot pirmsskolas izglītības iestādi, bērnam būs jāsper pirmais nozīmīgais solis pretim zināšanu pasaulei – jāuzsāk mācības 1. klasē. Sākot skolas gaitas, bērniem ir nepieciešams apgūt dažādas prasmes, kas palīdzēs viņiem veiksmīgi uzsākt mācību procesu un pielāgoties jaunajai videi.
Lasīt visu ziņuSvarīgākā valodas funkcija ir sazināšanās, izsakot savas domas un izjūtas. Ja izglītojamam ir runas un valodas traucējumi, saziņa ir apgrūtināta vai nav neiespējama, var izmantot arī neverbālos saziņas līdzekļus (acu kontakts, poza, žests, mīmika, pauze, ķermeņa valoda un izturēšanās veids).
Lasīt visu ziņuInteraktīva spēle Goosechase – atbalsts mācību procesa dažādošanai
Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotāja Gunita Dambe un direktores vietniece metodiskajā darbā Inese Svence pilnveidoja savu profesionālo kompetenci Erasmus+2024 projekta mobilitātē Splitā, Horvātijā, piedaloties kursos “Iepazīšanās ar Horvātijas izglītības sistēmu” (School Visits – Exploring the Croatian Educational System).
Metodiskais materiāls “Interaktīva spēle Goosechase – atbalsts mācību procesa dažādošanai” iepazīstina ar aizraujošu spēli Gooschase, tās izmantošanas ieguvumiem un misiju izveidošanas nosacījumiem. Spēle izmantojama kā atbalsts mācību procesa dažādošanai un brīvā laika lietderīgai pavadīšanai, sekmējot domāšanas spēju attīstību, pilnveidojot prasmi darboties komandā, uzlabojot komunikācijas un saskarsmes prasmes.
Metodiskais materiāls "Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana"
Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītības skolotājas Daina Logina un Dace Bernāne pilnveidoja savu profesionālo kompetenci Erasmus+2024 projekta mobilitātē Viļņā, piedaloties kursos ,,Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana” (Teacher as a leader: Promoting Teamwork and Productive Learning).
Metodiskajā materiālā ,,Skolotājs kā vadītājs: komandas darba un progresīvās mācīšanas veicināšana” ir apkopotas gūtās zināšanas un prasmes kā izprast līderības nozīmi, kā pedagogam apzināties sevi kā skolotāju līderi, kas palīdzētu ietekmēt un iedvesmot pozitīvas pārmaiņas savās skolās un kopienās, līdz ar to attīstot skolotāju līderības un komunikācijas prasmes klasē.
Metodiskais materiāls “Ieteikumi individuālo izglītības programmu apguves plānu veidošanai”
Viena no mūsdienīgas izglītības iestādes iezīmēm ir iekļaujošas izglītības pieejas principu īstenošana. To iespējams realizēt, atzīstot un nodrošinot izglītojamo dažādās mācīšanās vajadzības, izmantojot daudzveidīgas metodes un pieejas, atvērtu komunikāciju, kā arī veidojot skolā drošu un atbalstošu vidi.
Lasīt visu ziņuMetodiskais materiāls "Valoddarbības prasmju apgūšana – pamats kvalitatīvam izglītības procesam"
Lasīšana ir nozīmīgs veids, kā veicināt bērna intelektuālo un emocionālo attīstību, jo lasīšana attīsta fantāziju, paplašina vārdu krājumu, pilnveido prasmi koncentrēties, veido prasmi saskatīt un nošķirt svarīgo no nesvarīgā, paplašina pasaules uztveri, kā arī sniedz zināšanas, gandarījumu un prieku.
Lasīt visu ziņu