Kokneses pamatskolas - attīstības centra kolektīvs, interešu izglītības programmas "Jaunsardze" dalībnieki, skolas pašpārvalde, skolēnu vecāki, Bebru jaunsargi, motoklubs "Brīvības Gari" skolas teritoriju un tās apkārtni atmodināja vasarai.
2024.gada gada 18. aprīlī Kokneses pamatskolas – attīstības centra 6. – 9. un arodklašu izglītojamie brauca mācību ekskursijā uz Līgatni kultūrizglītības programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros ar mērķi izzināt Līgatnes kultūrvēsturisko mantojumu un iepazīt Latvijas dabas vērtības.
2024.gada gada 11. aprīlī Kokneses pamatskolas – attīstības centra sākumskolas skolēni devās ekskursijā, lai iepazītos ar Aizkraukles novadu tagadnē un pagātnē. Pirmo apmeklējām Skrīveru Pārtikas Kombinātu, kur jau vairāk kā 65 gadus ražo visiem zināmās konfektes “Gotiņa”. Ekskursijas laikā bija lieliska iespēja izzināt uzņēmuma vēstures līkločus, apskatīt konfekšu “Gotiņa” papīrīšu kolekciju un sendienu darbarīkus. Fabrikas darbiniece skolēnus apmācīja ietīt un iesaiņot konfektes līdzņemšanai. Kad tīšanas prasmes bija apgūtas, katram tika izsniegts sertifikāts, kas to apliecina! Pēc labi padarīta darbiņa, vislielāko prieku sagādāja saldumu degustācija.
2024. gada 17. aprīlī Kokneses pamatskolas – attīstības centra Popielas uzvarētāji 7. internāta grupas skolēni piedalījās konkursā “Teātris mūzikā 2024”, kas norisinājās Sveķu pamatskolā. Šis pasākums ir kļuvis par tradīciju Jaungulbenes pagasta izglītības iestādēs, jo notiek katru gadu.
Kokneses pamatskolas – attīstības centra 9.c klases izglītojamie piedalījās Ķekavas novadpētniecības muzeja rīkotajā karikatūru zīmējumu konkursā “Pa – smejies!”, kurš veltīts mākslinieka un karikatūrista Edgara Ozoliņa piemiņai ar mērķi rosināt tēlaino domāšanu un tās izteiksmi karikatūru vai komiksu veidā atbilstoši šī gada tēmai “Ekrāni mūsu dzīvē”.
Kokneses pamatskola – attīstības centrs piedalās projektā “Mana dažādā – vienīgā Latvija”, tādēļ 2024.gada 29. februārī 1.internāta grupa iesaistījās “Dārgumu meklēšanā” Latvju dainās par dabu, kopā ar speciālās izglītības skolotāju D. Bernāni un ārstnieciskās vingrošanas skolotāju J. Čerņausku. Nodarbības moto “Austiņas kustina, kājiņas čabina” norāda, ka ar kustību palīdzību var attīstīt ne tikai fizisko sagatavotību, bet arī asināt prātu, veicināt prasmi klausīties, sadzirdēt, izpildīt un izlasīt tekstu. Uzdevumu izpilde prasīja izglītojamiem roku muskulatūras darbināšanu, ķermeņa lokanību, kāju veiklību, redzes asumu, atmiņas trenēšanu, matemātiskās un lasīšanas prasmes, spēju klausīties, būt uzmanīgiem, sadarboties komandā, veikt uzdevumus arī individuāli.