Mūsdienīga skola, kas realizē iekļaujošu izglītību, ir dinamiska, atbalstoša un uz sadarbību orientēta mācību vide, kurā katrs bērns jūtas pieņemts, novērtēts un iesaistīts mācību procesā un skolas dzīvē kopumā. Tā ir vieta, kur dažādība tiek atzīta par vērtību, un mācību process tiek pielāgots katra individuālajām vajadzībām un spējām.
Kvalitatīva mācību procesa nodrošināšanai izglītojamiem ar speciālām vajadzībām ir svarīgi izstrādāt atbilstošu individuālo izglītības programmas apguves plānu, kas palīdz īstenot izglītojamā spējām pielāgotu mācību procesa organizēšanu, ievērojot viņa pieredzi, prasmes, izziņas procesu īpatnības un veselības stāvokli, kā arī izglītības standartā un mācību priekšmetu programmās izvirzītos sasniedzamos rezultātus. Sadarbībā ar Aizkraukles novada Izglītības pārvaldi Kokneses pamatskolas – attīstības centra direktores vietniece metodiskajā darbā, speciālais pedagogs Inese Svence un Izglītības darba speciāliste speciālās, iekļaujošās un profesionālās izglītības jautājumos Sarmīte Kruglova viesojās Skrīveru un Pļaviņu vidusskolās, Daudzeses pamatskolā, lai aktualizētu jautājumus par atbalsta pasākumiem, izglītojamo stipro pušu un jomu, kuras jāpilnveido identificēšanu un sasniedzamo rezultātu izvirzīšanu, un kuri palīdzēs pedagogiem sagatavot atbilstošus individuālos izglītības programmas apguves plānus.
Inese Svence
direktores vietniece metodiskajā darbā
Kokneses pamatskolas – attīstības centra