Kokneses pamatskolā - attīstības centrā 2024./2025.mācību gads sākās ar "Zinību dienas" svinīgo pasākumu skolas iekšpagalmā, kur pulcējās audzēkņi ar vecākiem un skolotājiem. Sākas jauns darba cēliens skolotājiem un skolēniem, kuru pavada atkalredzēšanās prieks. Šī diena katru gadu ir gaidīts un satraucošs mirklis visiem, kam sākas skolas gaitas, īpaši pirmklasniekiem, kas skolas durvis ver pirmo reizi. 2024./2025. mācību gadā Kokneses pamatskolas – attīstības centra draudzīgajai saimei pievienojās četrpadsmit pirmklasnieki.
Uz kursiem "Lasītprasmju attīstīšanas stratēģijas un atbalsta pasākumi lasīšanas veicināšanai izglītojamiem ar speciālām vajadzībām" grupas nokomplektētas un pieteikšanās slēgta.

Mirkli pirms jaunā mācību gada sākuma, 2024.gada 22.un 23.augustā, Kokneses pamatskolas – attīstības centra kolektīvs papildināja savas zināšanas “Vasaras akadēmijā 2024”.

Vasaras izskaņā 2024. gada 23. augustā Kokneses pamatskolā – attīstības centrā notika seminārs “Inovatīvas metodes un Eiropas pieredze – atbalsts izglītojamiem ar speciālām vajadzībām”, kurā Erasmus projekta dalībnieki dalījās ar kursos gūtajām zināšanām.

Viens no Latvijas izglītības sistēmas raksturlielumiem, kurš tiek definēts Izglītības attīstības pamatnostādnēs 2021.-2027.gadam, ir individualizēta mācību pieeja, kur izglītības piedāvājums atbilst ikviena vajadzībām un iespējām, plānojot individuālus mācīšanās un pašattīstības ceļus, kurā notiek indivīda izaugsme un aktīvi tiek izmantotas tehnoloģijas personalizētu mācību risinājumu nodrošināšanai. Nepārtraukta izglītošanās un zināšanu apguve ir Kokneses pamatskolas – attīstības centra pedagoģiskā personāla izvirzītais profesionālās pilnveides un pašizaugsmes mērķis. Tādēļ izglītības iestāde aktīvi iesaistās starptautiskos projektos, lai sekmētu katra pedagoga individuālo izaugsmi un skolas ilgtspējīgu attīstību.
Lasīšana ir nozīmīgs veids, kā veicināt bērna intelektuālo un emocionālo attīstību, jo lasīšana attīsta fantāziju, paplašina vārdu krājumu, pilnveido prasmi koncentrēties, veido prasmi saskatīt un nošķirt svarīgo no nesvarīgā, paplašina pasaules uztveri, kā arī sniedz gandarījumu un prieku. Ja bērni un jaunieši nelasa vai lasa nelabprāt, tad, iespējams, samazinās viņu domāšanas un argumentācijas spējas, emocionālā inteliģence, veidojas trūcīgs vārdu krājums, kas kavē arī sekmīgu citu mācību priekšmetu apguvi.
