Sadarbība, dalīšanās pieredzē, darīšana, praktiska darbība, jaunu ideju ieviešana… Ar šādiem atslēgas vārdiem varētu raksturot par tradīciju kļuvušo Kokneses internātpamatskolas – attīstības centra metodiskā dienesta organizēto pedagogu metodisko darbu skati.
2019.gada 11.jūnijā skolas pedagoģiskie darbinieki pulcējās metodisko darbu skatē “Ideju tirgus 2019”, lai veicinātu metodisko darbību, pilnveidotu profesionālo kompetenci, popularizētu labās prakses piemērus, kuros šogad tika akcentēta kompetenču pieejas ieviešana izglītības procesā jeb starpdisciplināro stundu vadīšana un skolas estētiskās vides veidošana (vides objekti skolas apkārtnei).
Starpdisciplināro stundu būtība ir, skolotājiem sadarbojoties, integrēt kopā vairākus mācību priekšmetus, to izmantot dažādu ar dzīvi saistītu problēmu risināšanai un radīt atkal jaunas idejas. Šāda veida stundas ir līdzeklis, lai attīstītu skolēnam nepieciešamas kompetences un dzīvei svarīgas prasmes. Tās ir vērtīgas ne tikai skolēniem, bet arī skolotājiem, kuriem ir iespēja sadarboties, būt radošākiem, izvēlēties interesantākās metodes un stundā vienam otru papildināt.
Katras skolas apkārtne ir svarīga un nozīmīga vērtība jebkurai skolai. Pareizi kopta un veidota, tā kļūst ne tikai par estētisku vērtību, sportisku un brīvā laika pavadīšanas vietu, bet arī par mācību vidi.
Metodisko darbu skatē “Ideju tirgus 2019” skolas – centra pedagoģiskie darbinieki prezentēja savus darbus un idejas ir apkopotas metodiskajā materiālā.