Šodien sals kniebj degunā un vaigos.
Nu gan aši uz skolu:
Tip, tip, tip, tip pēdiņas sniegā,
Tip, tip, tip, tip kā krellītes diegā.
Stirna, buks vai lapsa ieraudzīs un brīnīsies!
Skolas Labo darbu nedēļas laikā 2022.gada 12.janvāri, Kokneses pamatskolas – attīstības centra pirmsskolas grupa "Bērziņš" devās pārgājienā skolas tuvākajā apkārtnē, pie lielā ozola kukurūzas laukā, lai sagatavotu mielastu meža zvēriem.
Lasīt visu ziņuKokneses pamatskolas – attīstības centra pirmsskolas grupas "Bērziņš" bērni 2022. gada 11.janvārī skolas apkārtnē veica labos darbus "Tīram sniega taciņas, putniņiem būs gardumi".
Lai mēs justos labi, būtu smaidīgi, priecīgi jāiemācās būt draudzīgiem, labsirdīgiem un izpalīdzīgiem.
Lasīt visu ziņu (10)Kokneses pamatskola - attīstības centrs saņēmis atzinību no portāla Uzdevumi.lv direktora Edgara Škutāna par aktīvu portāla iespēju izmantošanu un mācību procesa modernizēšanu 2021./2022. mācību gada 1. semestrī. Šajā laikā portālā Uzdevumi.lv Izglītības iestādes audzēkņi atrisinājuši 2499 uzdevumus un skolotāji uzdevuši 44 pārbaudes darbus. Paldies saņem gan skolotāji, gan skolēni par sasniegtajiem rezultātiem un atbalstu, ko sniedz digitāliem mācību līdzekļiem.
Gandarījumu par paveikto motivē arī turpmāk, aktīvi mācot un mācoties, izmantot daudzveidīgus digitālos risinājumus, nodrošinot kvalitatīvu un radošu izglītības procesu.
Elīna Ivanāne
metodiķe
Kokneses pamatskola - attīstības centrs
Izglītības likums nosaka, ka ikvienam cilvēkam ir tiesības uz kvalitatīvu un iekļaujošu izglītību neatkarīgi no mantiskā un sociālā stāvokļa, rases, tautības, etniskās piederības, dzimuma, reliģiskās un politiskās pārliecības, veselības stāvokļa, nodarbošanās un dzīvesvietas, kas ir arī iekļaujošās izglītības būtība. Šobrīd iekļaujoša izglītība tiek definēta kā process, kurā tiek nodrošinātas visu skolēnu daudzveidīgās vajadzības, palielinot ikviena līdzdalības iespējas mācību procesā, kultūrā un samazinot iespējas būt izslēgtiem no izglītības ieguves procesa. Katrai izglītības iestādei jānodrošina, ka bērni mācās atbilstoši savām spējām un attīstības līmenim, kā arī saņem atbilstošu palīdzību mācību satura apguvē.
Lasīt visu ziņuKatra skolotāja darbības kodols ir viņa profesionālā kompetence, ko pedagoģijas profesore I.Maslo raksturo kā pieredzes gūšanas pamatotu spēju un pieredzes individuālu kombināciju, kā arī izglītības procesā iegūto un uz zināšanām, pieredzi, vērtībām un attieksmēm balstītu spēju, kas izpaužas prasmēs un gatavībā pedagoģiskajai darbībai. Kokneses pamatskola – attīstības centrs, kurā mācās bērni ar speciālām vajadzībām, jau vairākus gadus iesaistās starptautiskos projektos, lai pedagoģiskais personāls un skolas vadība gūtu pieredzi kvalitatīva, moderna mācību procesa organizēšanā un vadīšanā, jo mūsdienu izglītībā ir svarīgi mainīt mācīšanās pieejas mērķi, panākt, lai audzēkņi spētu apgūtās zināšanas un prasmes pārnest uz iepriekš neparedzētām dzīves situācijām un paust savu attieksmi.
Lasīt visu ziņu (10)Grāmatu izstādes:
Stenda izstāde
Bibliotekārās nodarbības:
“Enciklopēdijas, vārdnīcas, uzziņu literatūra. Periodika. Žurnāli pusaudžiem un jauniešiem” (2. internāta grupa 12.01.2022.; 3. internāta grupa 26.01.2022.)
“Periodika. Žurnāli bērniem” (1. internāta grupa 19.01.2022.)
Aija Kārkliņa
bibliotekāre
Kokneses pamatskola - attīstības centrs
Kā laba tradīcija Kokneses pamatskolas – attīstības centra bibliotēkā veidojas Ziemassvētku loterija pieaugušajiem lasītājiem, kas noris otro gadu. Skolas – centra rūķu darbnīcā bija ieradies Ziemassvētku vecītis ar saviem palīgiem rūķiem, lai piedalītos un sekotu līdzi Ziemassvētku loterijas izlozes norisei.
Lasīt visu ziņu (10)