Skaitāmpanti ir unikāls žanrs: tas vienlaikus ir īss, smieklīgs stāstiņš, spēle, mīkla un vienkārši patīkama skaņu virkne, kuru gribas atkārtot vēl un vēl. Parasti skaitāmpanti ir jautri un interesanti teksti, kuros ir minētas absurdas un jautras lietas, arī dažādi neeksistējoši vārdi bez nozīmes. Skaitāmpanti ir neatņemama spēļu aktivitāšu sastāvdaļa. Skaitāmpanti prot “nogludināt” emocijas, tas ir vienkāršs ceļš uz godīgumu. Ja zini skaitāmpantu, nav jādomā, ka spēli sāka negodīgi, neīstais cilvēks vai komanda. Visi bija klāt, visi dzirdēja un skaitīja līdzi! Tātad vēroja, ka sadalījums notika godīgi.
Kokneses pamatskolā – attīstības centrā 2022.gada 23. februārī norisinājās dabaszinātņu un matemātikas metodiskās komisijas mēneša pasākums "Gatavojam saldējumu", kurā skolotājas bērnus iepazīstināja ar dažādām tehnoloģiskajām gāzēm un to īpašībām.
2022.gada 17.februārī Kokneses pamatskolas - attīstības centra skolēniem bija iespēja piedalīties Dabaszinātņu un matemātikas mēneša aktivitātē "Eksperimenti dabaszinātnēs". Klašu grupas pa vienai ieradās fizikas kabinetā, lai piedalītos aizraujošā piedzīvojumā.
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
no 2022.gada 1.februāra līdz 28.februārim
Dabaszinātņu un matemātikas mēnesis
Plānotās aktivitātes:
Visi pasākumi notiks ievērojot epidemioloģiskās drošības prasības.
Novembris Kokneses pamatskolā – attīstības centrā ir Valodas un kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību jomas mēnesis. 2021.gada pasākumu kopumu apvienoja nosaukums “Staro skola”.
2021./2022. mācību gadā Kokneses pamatskolas – attīstības centra 1. – 9.c klašu skolēni uzsāk dalību “Glada Hudik” teātra (Zveidrija) organizētajā projektā “Bērni nepiedzimst ar aizspriedumiem”. Projekta mērķis ir veicināt spēju pieņemt atšķirīgo, būt iecietīgiem, veicināt izpratni par cilvēku ar garīgās attīstības un/ vai funkcionāliem traucējumiem integrāciju sabiedrībā. Projekta pamatā likta ideja, ka integrācijas uzdevums nav panākt, lai visi būtu vienādi. Tās uzdevums ir iemācīt mums pieņemt, ka visi esam atšķirīgi, un saskatīt tajā vērtību.