
“18.novembris – Latvijas Republikas proklamēšanas diena” (03.-28.11.2025.)
Lasīt visu ziņu
2025. gada oktobrī Kokneses pamatskola – attīstības centrs svinēja sešas desmitgades, kas piepildītas ar zināšanām, tradīcijām un kopīgiem sasniegumiem. 60 gadi – tas ir ceļš, kas veidojis mūsu skolas identitāti un stiprinājis tās vērtības, tādēļ šajā svētku laikā mēs godinām pagātni, svinam tagadni un veidojam nākotni.
Kokneses pamatskola – attīstības centrs no 13.10.2025. līdz 19.10.2025. aktīvi iesaistījās Latvijas Veselības sporta nedēļā 2025 jeb MOVE Week, ko organizēja Latvijas Tautas sporta asociācija (LTSA) sadarbībā ar Starptautisko Sporta un Kultūras asociāciju (ISCA). Tas ir ikgadējs Eiropas mēroga pasākums, kura mērķis ir popularizēt veselīgu dzīvesveidu un iesaistīt pēc iespējas vairāk cilvēku sportiskās, veselīgās un fiziskās aktivitātēs.
Kā katru gadu rudenī, kad skolotāji enerģijas un radošas iedvesmas piepildīti atgriežas skolā pēc vasaras atpūtas, Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālisti realizēja Izglītības un zinātnes ministrijas pasūtījumu par mācību pakalpojumu sniegšanu, nodrošinot profesionālās kompetences pilnveides kursus. Uzsākot 2025./2026. mācību gadu, pirmsskolas izglītības skolotājiem bija iespēja apgūt profesionālās pilnveides kursus "Atbalsta pasākumi bērniem ar speciālām vajadzībām pirmsskolas izglītībā" 8 stundu apjomā. Pedagogi padziļināti apguva zināšanas, kas ir būtiskas, lai nodrošinātu iekļaujošu un atbalstošu mācību vidi katram bērnam.
2025. gada 16. oktobrī Kokneses pamatskolā – attīstības centrā notika projektu nedēļas “Skolai – 60” noslēguma pasākums. Tajā pedagogi kopā ar izglītojamajiem prezentēja paveikto.
Katrā skolā ir savas īpašās tradīcijas, kas padara to unikālu, vieno skolēnus, skolotājus un vecākus, palīdzot radīt draudzīgāku gaisotni un stiprinot piederības sajūtu skolas saimei.
Kokneses pamatskolas – attīstības centra bibliotēkas viens no plānotajiem pasākumiem pirmajā semestrī ir aktīvāko “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrijas 2025” dalībnieku došanās uz izrādi.
