3.c klases un 11. internāta grupas izglītojamie 2025. gada 11.februārī piedalījās Vispasaules Drošāka interneta dienā.
Kokneses pamatskola - attīstības centrs aicina piedalīties konferencē
"Skola, kas māca un mācās..."
!!! Pieteikšanās slēgta!
Atbilstoši anketā norādītajai informācijai, organizatori sagatavos un nosūtīs Jums rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.
Neskaidrību gadījumā rakstīt uz e-pastu gunita.dambe@aizkraukle.lv.
Uz tikšanos Kokneses pamatskolā - attīstības centrā!
9.c/8.c klases skolēni piedalās eTwining projektā “Vāru, vāru putriņu...”. Februāra uzdevums ir iepazīties un attēlot ceļu no grauda līdz putrai, tāpēc 2025.gada 12. februārī devāmies mācību ekskursijā uz SIA “ Vecsiljāņi.”
2025.gada 4.februārī 9.c klases skolēniem notika ļoti sirsnīga un interesanta tikšanās ar bijušo vizuālās mākslas skolotāju Elīnu Māliņu. Prieks, ka viņa atrada iespēju atbraukt un pastāstīt par gūto pieredzi, iesaistoties 5 mēnešu garajā brīvprātīgā darba veikšanā Nepālā, Šrilankā un Taizemē.
2025.gada 5. februārī Kokneses pamatskolas – attīstības centra komanda: Arnita Poriņa, Signe Kanča, Beāte Avotiņa, Lilija Politere, profesionālās izglītības skolotājas Elīnas Ivanānes vadībā, devās uz Rīgas 5. pamatskolu – attīstības centru, lai piedalītos starptautiskā konkursā topošajiem virtuves darbiniekiem "Protu, varu, daru!", kura mērķis ir aktualizēt karjeras izaugsmes iespējas, nostiprinot iepriekš apgūto iemaņu, prasmju un zināšanas apjomu virtuves darbinieka profesijā.
Laikā, kad izglītības sistēmā notiek pārmaiņas, pedagogiem ir svarīgi dalīties pieredzē un iegūt jaunas kompetences. 2025. gada 29. janvārī Kokneses pamatskola – attīstības centrs uzņēma viesus no Madonas pirmsskolas izglītības iestādes “Kastanītis”. Skolotāji vēroja rotaļnodarbības, apmeklēja logopēda un psihologa nodarbības, saņemot iedrošinājumu un pārliecību savam turpmākajam darbam, guva daudz jaunu ideju, iedvesmu, kā arī praktiskas metodes pedagoģiskā procesa īstenošanai. Metodiskā dienas noslēgumā Madonas pedagogiem bija iespēja saņemt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem par izglītības procesa organizēšanu bērniem ar speciālām vajadzībām un ieteikumus ikdienas darba plānošanai.