Grāmatu izstādes:
Cilvēka ķermenis ir radīts kustībām, tādēļ, jo vairāk laika veltīsim gan savām, gan bērnu fiziskajām aktivitātēm, jo lielāks būs ieguvums veselībai un vispārējai attīstībai. Tomēr pēdējo gadu pētījumi medicīnā parāda, ka arvien biežāk bērniem jau agrā vecumā parādās stājas, gaitas un mugurkaula problēmas. Lai to novērstu, svarīga ir ergonomiski pareizi iekārtota vide, pietiekamas fiziskās aktivitātes un, ja nepieciešams, arī dažādu speciālistu apmeklēšana, veselības stāvokļa izvērtēšana un ieteikumu ievērošana.
Lasīt visu ziņuViena no grūtāk risināmām problēmām mācību un audzināšanas procesā ir neatbilstošas izglītojamo uzvedības klātbūtne. Uzvedības radītās problēmas ietekmē gan pedagoga darbības kvalitāti, gan bērnu mācību sasniegumu rezultātus. Risinot problēmas, būtiski ir saprast, ka palīdzība ir nepieciešama gan tam, kuram ir uzvedības traucējumi, gan tam, pret kuru uzvedības negatīvās izpausmes tiek vērstas.
Lasīt visu ziņuNo 2024.gada 11.marta līdz 16.martam Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Anika Vaivade, Inese Krastiņa un Nellija Bāliņa kopā ar dalībniekiem no Rumānijas un Spānijas piedalījās Erasmus+ projekta mācībās “Advanced Innovative Learning Methods” (Uzlabotas inovatīvas mācību metodes) zinošu un atraktīvu lektoru Irene Gkotsi un Jean Glover vadībā. Katras valsts komanda iepazīstināja dalībniekus ar sevi, savu darbu, hobiju, kā arī prezentēja savu skolu un valsti.
Lasīt visu ziņu (12)Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Svetlana Mateša un Kristiāna Ancelāne no 2024. gada 11. marta līdz 16. martam kopā ar kolēģiem no Nīderlandes, Vācijas, Spānijas un Latvijas piedalījās Europass Teachers Academy organizētajos Erasmus+ kursos „CLIL for Physical Education teachers”, kuri norisinājās vienā no Spānijas salām Tenerifē. Kursus vadīja Dominic Kauffman, kurš savu darbu salā uzsācis jau pirms 16 gadiem un līdz šim guvis plašu pieredzi skolotāju apmācībām. Mobilitātes dalībniekiem treneris ar fizisko aktivitāšu palīdzību un reāliem mācību stundu piemēriem sniedza priekšstatus par “CLIL”, iepazīstināja ar galvenajiem jēdzieniem un vajadzību identificēšanu. Ar praktisku uzdevumu un izmantojot atslēgas vārdus, dalībnieki mācījās veidot īsus darba noteikumus un instrukcijas, sniedzot atbalstu un palīdzību dziļākai tēmas apguvei.
Lasīt visu ziņu (17)Kokneses pamatskolā – attīstības centrā sports un veselība stundās skolotājas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem piedāvā veikt vingrinājumus, kuru izpilde prasa precīzu kustību un sīko roku muskuļu kontroli. Šo uzdevumu izpilde nostiprina feinmotoriku un attīsta koordināciju, pilnveidojot rakstīt prasmes iemaņas. Papildus tiek mācīti grafiskie elementi, piemēram, līnijas, formas, akcentējot koncentrēšanos darbam un uzmanības noturību.
Lasīt visu ziņu (10)