Šodienas skolotāja būtība ir spēja pielāgoties, iet līdzi laikam un vēlēšanās mācīties. Dzīve un apstākļi visapkārt attīstās strauji, mainās arī skolēni, tādēļ skolotājam ir jābūt atvērtam un jāspēj iekļauties šajā pārmaiņu laikā. Nepārtraukta izglītošanās, jaunu mācību metožu meklēšana un apguve – tā ir mūsdienīga skolotāja ikdiena. Speciālajai un iekļaujošajai izglītībai šobrīd tiek pievērsta īpaša uzmanība sabiedrībā, jo ikvienam, neatkarīgi no fiziskiem dotumiem vai materiālā nodrošinājuma, ir dotas iespējas iegūt savām spējām un vajadzībām atbilstošu izglītību.
Kokneses pamatskola - attīstības centrs aicina piedalīties konferencē
"Iekļaujošā un speciālā izglītība nav problēma – tā ir iespēja…"
2023.gada 16.martā plkst. 9:30 Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Pieteikšanās dalībai konferencē slēgta.
Atbilstoši anketā norādītajai informācijai, organizatori sagatavos un nosūtīs Jums rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.
Neskaidrību gadījumā rakstīt uz e-pastu inese.svence@edu.koknese.lv.
Uz tikšanos Kokneses pamatskolā - attīstības centrā!
Skolai kā iekļaujošai izglītības iestādei, kurā mācās bērni ar speciālām vajadzībām, jānodrošina atbalsts, mācību procesa centrā jāizvirza skolēns un viņa individuālās spējas.
Kokneses pamatskola – attīstības centrs aicina Aizkraukles novada izglītības iestāžu atbalsta personālu 15.03.2023. piedalīties bezmaksas seminārā “Uzvedības problēmas un to risinājumi bērniem ar autismu un attīstības traucējumiem”, kuru vadīs Lorenzo Todone, Centro APP (Itālija) pasniedzējs, sertificēts uzvedības analītiķis un speciālais pedagogs (tiks nodrošināts tulkojums latviešu valodā).
Pieteikšanās aizpildot anketu
https://forms.gle/ruXU28j3mxWx...
Lasīt visu ziņuKokneses pamatskolas – attīstības centra jaunieši aktīvi darbojas JSPA projektā “Nāc kopā, roku rokā!”, kura mērķis ir sabiedriski neaktīvu jauniešu ar ierobežotām iespējām integrēšana dažādās aktivitātēs. Tādēļ 22.februāra pēcpusdienā skolā viesojās Pļaviņu deju studijas “Dancing Crystal” divu grupu dejotāji savas skolotājas Tatjanas Zagorskas – Udaļcovas vadībā.
Iekļaujoša izglītība ir process, kurā tiek nodrošinātas visu skolēnu daudzveidīgās vajadzības, palielinot ikviena skolēna līdzdalības iespējas mācību procesā, kultūrā un dažādās kopienās un samazinot iespējas būt izslēgtiem no izglītības ieguves procesa. Tas nozīmē, ka iekļaujoša izglītība attiecas uz visiem skolēniem, jo viņi mācās atbilstoši savām spējām un attīstības līmenim, saņem atbilstošu palīdzību mācību satura apguvē. Lai nodrošinātu ikviena izglītojamā ar speciālām vajadzībām iekļaušanu izglītības procesā, katram tiek sastādīts individuālais izglītības programmas apguves plāns.