Jebkuram cilvēkam ir svarīgs veselību veicinošs dzīvesveids, un it īpaši tas ir nozīmīgs skolas vecumposma bērniem. Katra izglītības iestāde var veicināt ikviena iesaistīšanos dažādās fiziskās aktivitātēs un sportā, organizējot daudzveidīgus, skolēnu interesēm atbilstošus pasākumus, kā piemēram, aktīvos starpbrīžus vai dinamiskās pauzes.
2022./ 2023.mācību gadā Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotāji kā vienu no veidiem, kas uzlabotu izglītojamo fizisko veselību un pozitīvi ietekmētu viņu personības veidošanos, aktualizēja dinamisko paužu organizēšanas, jo tās padara mācību procesu aktīvāku un interesantāku, samazina nogurumu, palielina koncentrēšanās spējas skolēniem, uzlabo fizisko sagatavotību, uzmanību, rada pozitīvas emocijas, attīsta koordināciju, kā arī veicina pozitīvu attieksmi pret fiziskajām aktivitātēm. Aktīvās pauzes ir īsas, strukturētas fiziskās aktivitātes, ko izmanto, lai sadalītu garākus periodus, kas pavadīti sēžot, savukārt, dinamiskās pauzes ir 2 – 3 minūšu aktivitātes, kas tiek īstenotas mācību stundas laikā.
Lasīt visu ziņu
2023.gada 3.maijā Kokneses pamatskola - attīstības centrs ieguva “eTwinning Skola” statusu. 2023.gada 6.jūnijā Izglītības iestāde svinīgā ceremonijā Aizkraukles novada pašvaldībā saņēma arī oficiālu apliecinājumu statusa iegūšanai – “eTwinning Skola” atzinības zīmi un karogu.
Foto no "Staburags" arhīva.

Kokneses pamatskolā – attīstības centrā no 2023.gada 15. līdz 19.maijam Erasmus+ projekta aktivitātē “Darba ēnošana” viesojās skolotājas no Slovēnijas pilsētas Tolminas (Osnovna šola Franceta Bevka), lai iepazītos ar Latvijas izglītības sistēmu, vērotu mācību procesu, apmeklējot dažādu mācību priekšmetu stundas un ārpusstundu nodarbības.

eTwinning Eiropas skolu sadarbības tīkls 2018.gadā uzsāka iniciatīvu – izglītības iestādes, kuras veiksmīgi īsteno projektus un skolā veicina digitālo pratību un interneta drošību, var pieteikties “eTwinning Skola” statusam.
Katras izglītības iestādes atbalsta personāla darbības mērķis ir nodrošināt un organizēt atbalstu skolēniem, viņu vecākiem un skolotājiem, sekmējot katra bērna iekļaušanu mācību procesā, savas kompetences ietvaros veikt pedagoģiskās, sociālās un psiholoģiskās palīdzības sniegšanu, kā arī informēt pedagogus un izglītojamo vecākus par iekļaujošās izglītības jautājumiem.
