2023.gada 17.februārī
Kokneses pamatskolas - attīstības centra skolēni piedalīsies Speciālo skolu skolēnu izteiksmīgas runas konkursā "Valodiņa 2023"
Lasīt visu ziņu2023.gada 26.janvārī
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Ziemas olimpiskās diena
Decembra vidū, Ziemassvētku noskaņās, tika īstenots pirmais projekta "Nāc kopā, roku rokā!" jauniešu iniciatīvas projekts "Hello, Bulgaria!", kura iniciatori ir pieci Kokneses pamatskola - attīstības centrs jaunieši: Signe, Toms, Reinis, Artūrs un Armands!
Lasīt visu ziņuProjekta "Nāc kopā, roku rokā!" mērķis ir iepriekš neiesaistītu jauniešu, ar ierobežotām iespējām, integrēšana Aizkraukles novada jaunatnes jomas aktivitātēs.
Lasīt visu ziņuIzglītības attīstības pamatnostādņu 2021.-2027. gadam virsmērķis ir nodrošināt kvalitatīvas izglītības iespējas visiem Latvijas iedzīvotājiem, lai veicinātu viņu potenciāla attīstību un īstenošanu mūža garumā, spēju mainīties un atbildīgi vadīt pastāvīgās pārmaiņas sabiedrībā. Izglītība mūsdienās vairs nav tikai mācīšana un mācīšanās, bet tā ietver sevī arī mūžizglītību, mobilitāti, integrāciju un tālākizglītību, jo mainās gan izglītības sistēmas organizācija, gan mācīšanas un mācīšanās metodes, kā arī tiek izvirzītas jaunas prasības izglītības kvalitātei.
Lasīt visu ziņu (6)Kokneses pamatskola – attīstības centrs 2022./2023. mācību gadā kā sadarbības partneris piedalās Kokneses jauniešu biedrības projekta “Nāc kopā, roku rokā!” īstenošanā, kuru finansē Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra. Projekta mērķis ir iepriekš neiesaistītu jauniešu ar fiziskiem, garīgiem un mācību traucējumiem integrēšana Aizkraukles novada jaunatnes jomas aktivitātēs, lai sekmētu jauniešu pilsonisko un politisko līdzdalību jaunatnes politikas attīstībā.
Lasīt visu ziņuIzglītības likums paredz, ka ikvienam cilvēkam ir tiesības iegūt izglītību neatkarīgi no mantiskā un sociālā stāvokļa, rases, tautības, etniskās piederības, dzimuma, reliģiskās un politiskās pārliecības, veselības stāvokļa, nodarbošanās un dzīvesvietas. Mūsdienās iekļaujoša izglītība tiek definēta kā process, kurā tiek nodrošinātas visu izglītojamo daudzveidīgās vajadzības, veicinot ikviena līdzdalību mācībās, kultūrā un dažādu kopienu dzīvē, mazinot atstumtību izglītības ieguves procesā. Organizējot izglītības procesu, ir svarīgi atcerēties, ka tā centrā ir skolēns, kurš mācās domāt, sadarboties un meklēt atbildes atbilstoši savām spējām, attīstības līmenim un veselības stāvoklim.
Lasīt visu ziņu (2)