Iekļaujoša izglītība ir process, kurā tiek nodrošinātas visu skolēnu daudzveidīgās vajadzības, palielinot ikviena skolēna līdzdalības iespējas mācību procesā, kultūrā un dažādās kopienās un samazinot iespējas būt izslēgtiem no izglītības ieguves procesa. Tas nozīmē, ka iekļaujoša izglītība attiecas uz visiem skolēniem, jo viņi mācās atbilstoši savām spējām un attīstības līmenim, saņem atbilstošu palīdzību mācību satura apguvē. Lai nodrošinātu ikviena izglītojamā ar speciālām vajadzībām iekļaušanu izglītības procesā, katram tiek sastādīts individuālais izglītības programmas apguves plāns.
Lasīt visu ziņu2023.gada 8.martā plkst.16:00
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
notiks krāšņais un slavenību pilnais festivāls POPIELA
Piedalīsies:
NOTEIKUMI: Izvēlētais tēls pēc iespējas precīzāk jāatdarina ar kustību, apģērba, aksesuāru, frizūru palīdzību.
Pieteikties pie skolotājas J. Rotkājas ar izvēlētās dziesmas izpildītāju,nosaukumu līdz 01.03. 2023.
Pēc POPIELAS diskotēka.
2023.gada 17.februārī
Kokneses pamatskolas - attīstības centra skolēni piedalīsies Speciālo skolu skolēnu izteiksmīgas runas konkursā "Valodiņa 2023"
Lasīt visu ziņu2023.gada 26.janvārī
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Ziemas olimpiskās diena
Decembra vidū, Ziemassvētku noskaņās, tika īstenots pirmais projekta "Nāc kopā, roku rokā!" jauniešu iniciatīvas projekts "Hello, Bulgaria!", kura iniciatori ir pieci Kokneses pamatskola - attīstības centrs jaunieši: Signe, Toms, Reinis, Artūrs un Armands!
Lasīt visu ziņuProjekta "Nāc kopā, roku rokā!" mērķis ir iepriekš neiesaistītu jauniešu, ar ierobežotām iespējām, integrēšana Aizkraukles novada jaunatnes jomas aktivitātēs.
Lasīt visu ziņuIzglītības attīstības pamatnostādņu 2021.-2027. gadam virsmērķis ir nodrošināt kvalitatīvas izglītības iespējas visiem Latvijas iedzīvotājiem, lai veicinātu viņu potenciāla attīstību un īstenošanu mūža garumā, spēju mainīties un atbildīgi vadīt pastāvīgās pārmaiņas sabiedrībā. Izglītība mūsdienās vairs nav tikai mācīšana un mācīšanās, bet tā ietver sevī arī mūžizglītību, mobilitāti, integrāciju un tālākizglītību, jo mainās gan izglītības sistēmas organizācija, gan mācīšanas un mācīšanās metodes, kā arī tiek izvirzītas jaunas prasības izglītības kvalitātei.
Lasīt visu ziņu (6)