Pirmsskolas izglītības satura īstenošanas mērķis ir zinātkārs,
radošs un dzīvespriecīgs bērns, kas dzīvo veselīgi, droši un aktīvi,
darbojas patstāvīgi un mācās ieinteresēti un ar prieku, gūstot pieredzi par sevi,
citiem, apkārtējo pasauli un savstarpējo mijiedarbību tajā.
Noteikumi par valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām un pirmsskolas izglītības programmu paraugiem
Mūsdienu straujajam dzīves ritmam ir raksturīgas būtiskas pārmaiņas un attīstība, kas ietekmē arī visus izglītības sistēmā sastrādājošos, tajā skaitā – pirmsskolas izglītības skolotājus, jo notiek likumsakarīgas pārmaiņas un kopā ar sabiedrību mainās arī pirmsskolas vecuma bērni. Nozīmīga kļūst katra spēja domāt, pieņemt lēmumus, komunicēt, būt atbildīgam, apgūt ikdienas dzīvei nepieciešamās prasmes un iemaņas.
Lasīt visu ziņu
TEACHERS’ EXPERIENCE AND ADVENTURES IN ERASMUS+ PROJECTS
Kokneses pamatskola – attīstības centrs jau trešo gadu izmanto iespēju un iesaistās Eiropas mēroga iniciatīvā #ErasmusDienas 2021, kas notiek no 14. līdz 16. oktobrim. Šajā laikā Erasmus+ projektu īstenotāji un profesionāļu tīkli no visiem izglītības sektoriem tiek aicināti organizēt dažādus pasākumus, stāstot par Eiropas vērtībām, ieguvumiem no mobilitātes un Erasmus+ projektu rezultātiem.
Lasīt visu ziņu
Kokneses pamatskolā – attīstības centrā 2021.gada 8.oktobrī viesojās biedrības “Ģimenes centrs TuTi” no Madonas pārstāvji. Tajā ir apvienojušies 25 speciālisti, lai sniegtu pakalpojumus un sociālo rehabilitāciju ģimenēm, bērniem, jauniešiem un personām ar funkcionāliem traucējumiem. Ģimenes centrā tiek piedāvātas smilšu, mūzikas un mākslas terapijas nodarbības, kanisterapija, audiologopēda, logopēda un fizioterapeita pakalpojumi, darbojas uzvedības analīzes terapijas un montesori kabinets, kā arī iespējams saņemt daudzu citu speciālistu konsultācijas un atbalstu.
Kokneses pamatskolas – attīstības centra realizētais Nordplus Jauniešu apakšprogrammas projekts “Smart teacher in a digital environment” (“Kompetents skolotājs digitālā vidē”) ir viens no Ziemeļvalstu Ministru padomes apstiprinātajiem 2019.gada projektiem, kas tiek realizēts sadarbībā ar Ķēdaiņu speciālo skolu Lietuvā.
Izglītības iestāde ir mikropasaule sabiedrībā, kurā, bērns, apgūstot mācību saturu, iepazīst sevi, izzina apkārtējo pasauli, mācās pieņemt dažādību. Skolotājs ir ne tikai palīgs zināšanu apguvē un mācīšanās procesā, bet arī pats nepārtraukti papildina savas zināšanas par skolēnu spēju attīstīšanu, mācīšanās vadību, problēmu izvērtēšanu un risināšanu, izglītības procesa padarīšanu jēgpilnu un saistītu ar reālo dzīvi.
Kad koku lapas sāk zaudēt savu vasarīgo krāšņumu, zaļā krāsa lēnām pārtop dzeltenā vai sarkanīgā tonī, vēsais vējš traucas pāri koku galotnēm, zinām, ka tuvojas rudens, un skolā sāks skanēt zvans, kurš Kokneses pamatskolā – attīstības centrā aicinās uzsākt jaunu mācību gadu. Skolēniem tā ir bezrūpīga vasaras brīvlaika atpūta ar piedzīvojumu un jautrības mirkļiem, bet izglītības iestādes kolektīvam tas ir laiks, lai sagatavotos jaunam darba cēlienam.
