2022.gada 8.novembrī
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
pasākums "Ejam kopā, roku rokā!"
Viesi no Pļaviņu DAC
Veselība un rūpes par sevi ir viena no vissvarīgākajām sastāvdaļām kvalitatīvam mūžam. Tāpēc Veselības nedēļas ietvaros Kokneses pamatskolas - attīstības centra metodiskā komisija Sociālā un pilsoniskā, veselības un fiziskās aktivitātes un tehnoloģiju joma rīkoja izglītojošus un skolēniem saistošus pasākumus.
Lasīt visu ziņu (6)2022.gada 2.novembrī
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Biedrības "Papardes zieds" nodarbības skolēniem
Lasīt visu ziņu2022.gada 1.novembrī
Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Biedrības "Papardes zieds" nodarbības skolēniem
31.10.2022. Kokneses pamatskolas - attīstības centra 3. a klases skolēni, tiešsaistē piedalījās finanšu pratības iniciatīvā "Naudas diena".
Lasīt visu ziņuGrāmatu izstādes:
Stenda izstāde:
Aktivitātes:
Pasākums:
Aija Kārkliņa
bibliotekāre
Kokneses pamatskola - attīstības centrs
Pirmsskolas izglītība Izglītības likumā tiek definēta kā izglītības pakāpe, kurā notiek bērna personības daudzpusīga veidošanās, veselības stiprināšana, sagatavošanās pamatizglītības ieguvei. Pirmsskolā bērns gūst pirmo apzināto mācīšanās pieredzi, tā dod pamatu turpmākām skolas gaitām, tai ir nozīmīga ietekme uz bērna personības veidošanos un to, vai bērns mācīsies ar prieku un vēlēsies izzināt pasauli, parādības un sakarības. SKOLA 2030 izstrādātajā “Pirmsskolas mācību programmā” tiek akcentēts, ka ikviens bērns apgūst sasniedzamo rezultātu savā individuālā tempā. Viens to dara ātri un precīzi, citam nepieciešams ilgāks laiks, lai mēģinātu un vingrinātos, vispirms pakāpeniski apgūstot katru atsevišķo sasniedzamo rezultātu, tad mācoties tos koordinēti lietot dažādās kombinācijās. Tādēļ jau pirmsskolas izglītības posmā, īpaši svarīga ir iekļaujošas izglītības pieeja, kuru iespējams īstenot, atzīstot un novērtējot bērnu dažādās mācīšanās vajadzības, nodrošinot to apmierināšanu, izmantojot daudzveidīgas metodes un pieejas, veidojot izglītības iestādēs atbalstošu vidi un pilnveidojot skolotāju prasmes strādāt ar bērniem ar speciālām vajadzībām.
Lasīt visu ziņu (5)