Pārmaiņas mūsdienu skolā ir saistītas ar jaunu pieeju mācību procesam. Mainās izpratne par to, kas ir laba mācību metode. Zināšanas nav fiksēts lielums, tās nevar tieši pārņemt no citiem cilvēkiem, grāmatām vai situācijām. Tās tiek iegūtas, balstoties uz savu agrāko pieredzi un interpretējot to. Savukārt, skolotājs nodrošina katram skolēnam iespēju piedalīties dažādās mācību procesa situācijās.
Interaktīvo mācību metožu ieviešana ir viena no svarīgākajām jomām, lai nodrošinātu ikvienam skolēnam mūsdienīgas lietpratības izglītību un mācību procesā piedāvātu daudzveidīgus uzdevumus, kas dod iespēju veidot izpratni, savstarpēji saistīt mācību procesā apgūto. Interaktīvie mācību materiāli atšķiras no tradicionālām mācību metodēm. Tie ietver gan teorijas vizuālu un audiālu izklāstu, gan arī tūlītēju atgriezeniskās saites saņemšanu uzdevumu veikšanas laikā. Šādā veidā izglītojamie var pārliecināties, cik veiksmīgi ir apguvuši teoriju, kā prot pielietot esošās zināšanas uzdevumu risināšanā, kā arī nepieciešamības gadījumā teorijas materiālu skatīties vairākkārt.