Praktiski ieteikumi lasītprasmes veicināšanai izglītojamiem ar speciālām vajadzībām
Lasīšana ir sarežģīta sensoriskās domāšanas prasme zīmju uztveršanai un to veidojošo jēdzienu artikulācijai, māka koordinēt acu kustības ar redzētā jēgas uztveršanu.
Tās svarīgākās daļas ir uztveršana, saprašana un izteikšana – skaļi vai tikai pie sevis prātā. Lasītprasmes apguve ir viens no katra bērna izglītošanas un attīstīšanas svarīgākajiem priekšnoteikumiem. Speciālā pedagoga Ineses Svences sagatavotajā metodiskajā materiālā “Praktiski ieteikumi lasītprasmes veicināšanai izglītojamiem ar speciālām vajadzībām” ir apkopota informācija par lasīšanas veidiem, stratēģijām un atbalsta iespējām izglītojamiem ar speciālām vajadzībām, ieteikumi klausīšanās prasmju un lasītā teksta izpratnes veicināšanai.