Vērtēšana speciālās izglītības programmās
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīcā vērtēšana tiek raksturota kā procedūra, kurā nosaka skolēnu zināšanu, prasmju un iemaņu atbilstību izglītības programmā noteiktajam mācību satura apguves līmenim jeb atbilstību standarta prasībām izglītības sistēmā. Saskaņā ar pilnveidoto mācību saturu un kompetenču pieeju izglītības procesā mainās arī vērtēšanas sistēma skolās.
Speciālā pedagoga Ineses Svences sagatavotajā metodiskajā materiālā pedagogiem un izglītības iestāžu administrācijai “Vērtēšana speciālās izglītības programmās” ir apkopota informācija par mācību stundas struktūru, vērtēšanu kā izglītības procesa daļu, vērtēšanas veidiem, atgriezenisko saiti un vērtēšanu speciālās izglītības programmās.