Turpinot savstarpējo izglītības iestādes un vecāku sadarbību, 2024.gada 20.februārī Kokneses pamatskolā – attīstības centrā notika kārtējā “Vecāku skoliņas” nodarbība, kuras laikā vecāki viesojās mūzikas klasē, lai kopā ar skolotāju Sandru Paļčevsku izpildītu dažādus muzikālus uzdevumus – atpazītu tautas dziesmu melodijas, nospēlētu tās, izmantojot dažādus netradicionālus mūzikas instrumentus.
Aicinām piedalīties konferencē
"Mūsdienīga skola - bērns kā aktīvs darītājs"
2024.gada 13.martā plkst. 9:30 Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Pieteikšanās dalībai konferencē slēgta.
Atbilstoši anketā norādītajai informācijai, organizatori sagatavos un nosūtīs Jums rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.
Neskaidrību gadījumā rakstīt uz e-pastu inese.svence@aizkraukle.lv.
Uz tikšanos Kokneses pamatskolā - attīstības centrā!
Lasīt visu ziņuIekļaujoša izglītība ir visas sabiedrības vērtību un ikdienas attieksmes jautājums, un tā attiecas uz katru bērnu un jaunieti – ikviena tiesībām bez jebkādas diskriminācijas saņemt viņa spējām un vajadzībām atbilstošu izglītību un vienlaikus – arī atbalstu, kas veicina pēc iespējas pilnvērtīgāku personības attīstību un sociālo integrāciju un dod iespēju realizēt savu potenciālu – tā iekļaujošu izglītību raksturo Valsts kontroles departamenta direktore Maija Āboliņa lietderības revīzijas ziņojumā “Vai bērnam ar speciālām vajadzībām ir iespēja saņemt tā spējām, vajadzībām un bērna labākajām interesēm atbilstošu izglītību?”.
Pirmsskolas izglītība ir posms katra bērna dzīvē, kurā notiek viņa individualitātes un personības veidošanās, veselības nostiprināšana un sagatavošanās pamatizglītības ieguvei. 2024.gada 6.februārī Kokneses pamatskolas – attīstības centra direktores vietniece metodiskajā darbā Inese Svence un izglītības psiholoģe Elita Feodorova viesojās Bebru pirmsskolas izglītības iestādē “Bitīte”, lai iepazīstinātu Aizkraukles novada jaunākā pirmsskolas vecumposma skolotājas ar speciālo vajadzību un attīstības traucējumu raksturīgākajām pazīmēm, akcentētu sadarbības ar vecākiem nozīmi un pilnveidotu izpratni par nepieciešamību savlaicīgi noteikt īpašās mācīšanās vajadzības.
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (JSPA) rīkotajās mācībās "Iekļaujošu projektu darbnīca" 2024. gada 29. un 30. janvārī piedalījās Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Anika Vaivade un Nellija Bāliņa.
Iekļaujoša mācību
procesa mērķis ir panākt, lai ikviens bērns aktīvi iesaistītos mācību un
audzināšanas procesā. Tomēr svarīgi ir atcerēties, ka visi skolēni nav vienādi,
jo viņu mācīšanos un uzvedību ietekmē gan iedzimtība, gan vide, kurā viņi
dzīvo, rakstura iezīmes, izglītības un psiholoģiskās vajadzības. Lai pārrunātu
aktualitātes iekļaujošā un speciālā izglītībā, aktualizētu jautājumus par atbilstošu atbalsta pasākumu
piemērošanu skolēniem ar intelektuālās attīstības traucējumiem, 2024.gada
24.janvārī Kokneses pamatskolā – attīstības centrā viesojās Aizkraukles novada
atbalsta speciālisti.