
Mūsdienu skolotājs ir daudzpusīgs profesionālis, kurš spēj pielāgoties mainīgajām izglītības prasībām. Viņam ir jābūt empātiskam un saprotošam, lai dotu ne tikai zināšanas un motivētu skolēnus sasniegt savus mācību mērķus, bet arī veidotu pozitīvas, cieņpilnas attiecības un atbalstošu vidi. Mūsdienu skolotājs ir mūžizglītības piekritējs, kurš patstāvīgi pilnveido savas prasmes, lai nodrošinātu augstas kvalitātes izglītību, kā arī veicina kritisko domāšanu, radošumu un sadarbību, kas ir būtiskas 21.gadsimta sabiedrībā.
Skolotāju pieredzes apmaiņas pasākumi ir lieliska iespēja pedagogiem dalīties ar savām zināšanām, pieredzi un iepazīties ar kolēģu veiksmīgām darba metodēm un pieejām. Tie veicina ne tikai profesionālo izaugsmi, bet arī sadarbību starp dažādu skolu pedagoģisko personālu.
Kokneses pamatskola - attīstības centrs aicina piedalīties konferencē
"Skola, kas māca un mācās..."
!!! Pieteikšanās slēgta!
Atbilstoši anketā norādītajai informācijai, organizatori sagatavos un nosūtīs Jums rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.
Neskaidrību gadījumā rakstīt uz e-pastu gunita.dambe@aizkraukle.lv.
Uz tikšanos Kokneses pamatskolā - attīstības centrā!
Laikā, kad izglītības sistēmā notiek pārmaiņas, pedagogiem ir svarīgi dalīties pieredzē un iegūt jaunas kompetences. 2025. gada 29. janvārī Kokneses pamatskola – attīstības centrs uzņēma viesus no Madonas pirmsskolas izglītības iestādes “Kastanītis”. Skolotāji vēroja rotaļnodarbības, apmeklēja logopēda un psihologa nodarbības, saņemot iedrošinājumu un pārliecību savam turpmākajam darbam, guva daudz jaunu ideju, iedvesmu, kā arī praktiskas metodes pedagoģiskā procesa īstenošanai. Metodiskā dienas noslēgumā Madonas pedagogiem bija iespēja saņemt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem par izglītības procesa organizēšanu bērniem ar speciālām vajadzībām un ieteikumus ikdienas darba plānošanai.
Mūsdienu izglītības iestādēs atbalsta komandas loma kļūst arvien nozīmīgāka izglītojamo vispusīgas attīstības un labklājības nodrošināšanā. Tās darbs ir vērsts uz individuālu pieeju ikkatram, palīdzot pārvarēt mācību un emocionālās grūtības, kā arī veicinot pozitīvu un iekļaujošu mācību vidi.
Latvijā vispārizglītojošajās skolās mācās arvien vairāk bērnu ar speciālām vajadzībām, tādējādi realizējot iekļaujošu izglītību. Izglītības likums nosaka, ka ikvienam ir tiesības uz kvalitatīvu un iekļaujošu izglītību, kas tiek skaidrota kā process, kurā tiek nodrošinātas visu skolēnu daudzveidīgās vajadzības, palielinot līdzdalības iespējas un samazinot iespējas būt izslēgtiem no izglītības procesa, jo visi skolēni mācās atbilstoši savām spējām un attīstības līmenim, saņem atbilstošu palīdzību. Lai nodrošinātu kvalitatīvu mācību procesu izglītojamiem ar speciālām vajadzībām, pedagogu zināšanas par iekļaujošās izglītības jomu nereti ir nepietiekamas.
