Mūsdienu sabiedrībai ir raksturīga katra cilvēka kā personības individualizācija un mācību mērķu izvirzīšana, atšķirīgi zināšanu un prasmju līmeņi, mācību laika un veidu izvēles iespējas. Kvalitatīva mācību procesa nodrošināšanai ir svarīgi, lai ikvienam izglītojamam pieejams viņa spējām atbilstošs, mūsdienīgs un uz attīstību orientēts izglītības piedāvājums. Viena no Latvijas Izglītības attīstības pamatnostādnēs 2021.–2027. gadam noteiktajām prioritātēm ir nodrošināt augstas kvalitātes speciālo izglītību un iekļaujošas izglītības pieeju visos izglītības līmeņos. Tā paredz tādu atbalsta mehānismu nodrošināšanu, lai tieši izglītības piedāvājums atbilst izglītojamo speciālām vajadzībām, spējām, prasmēm un iepriekšējai pieredzei, tādējādi veidojot pamatu individuālām mācību iespējām un veidiem, un katra indivīda izaugsmei, palielinot līdzdalības iespējas mācību procesā, kopienas dzīvē, kultūras, sporta, pilsoniskās dzīves un ekonomiskajās aktivitātēs.
Uz kursiem "Labbūtības veicināšana izglītības procesā vardarbības risku novēršanā, stratēģijas izglītojamo uzvedības vadīšanai un korekcijai" grupas nokomplektētas un pieteikšanās slēgta.

Erasmus programma sniedz dalībniekiem unikālu iespēju iegūt starptautisku pieredzi, kas veicina personīgo un profesionālo izaugsmi, palīdz attīstīt starpkultūru komunikācijas prasmes un paplašina redzesloku, veicina pašapziņu. Eiropā skolotāju kvalifikācijas paaugstināšana tiek uzskatīta par būtisku izglītības kvalitātes uzlabošanas elementu, nodrošinot viņiem iespējas attīstīt savas prasmes un zināšanas, lai pielāgotos mainīgajām prasībām un izaicinājumiem. Nepārtraukta izglītošanās un zināšanu apguve ir Kokneses pamatskolas – attīstības centra pedagoģiskā personāla izvirzītais profesionālās pilnveides un pašizaugsmes mērķis. Tādēļ akreditētā Erasmus+ 2023 projekta realizēšanai tika izmantotas daudzveidīgas formas – dalība starptautiskos kursos, “darba ēnošana”, kā arī ārzemju eksperta vizīte izglītības iestādē.
Uz kursiem "Lasītprasmju attīstīšanas stratēģijas un atbalsta pasākumi lasīšanas veicināšanai izglītojamiem ar speciālām vajadzībām" grupas nokomplektētas un pieteikšanās slēgta.

Mirkli pirms jaunā mācību gada sākuma, 2024.gada 22.un 23.augustā, Kokneses pamatskolas – attīstības centra kolektīvs papildināja savas zināšanas “Vasaras akadēmijā 2024”.
Lasīšana ir nozīmīgs veids, kā veicināt bērna intelektuālo un emocionālo attīstību, jo lasīšana attīsta fantāziju, paplašina vārdu krājumu, pilnveido prasmi koncentrēties, veido prasmi saskatīt un nošķirt svarīgo no nesvarīgā, paplašina pasaules uztveri, kā arī sniedz gandarījumu un prieku. Ja bērni un jaunieši nelasa vai lasa nelabprāt, tad, iespējams, samazinās viņu domāšanas un argumentācijas spējas, emocionālā inteliģence, veidojas trūcīgs vārdu krājums, kas kavē arī sekmīgu citu mācību priekšmetu apguvi.
