Oktobrī un novembrī skolēni piedalījās dažādās Zinātnes un tehnoloģiju mācību priekšmetu aktivitātēs. Skolotāji sagatavoja daudzveidīgus uzdevumus, lai rosinātu skolēnu interesi un parādītu zināšanu neparastāku pielietojumu.
Visi skolēni varēja iesaistīties ornamentu saskatīšanā un krāsošanā. Pēc tam skolas gaitenī tika izveidota izstāde, lai paveikto varētu aplūkot un novērtēt. Ar īpašu izdomu un rūpību izcēlās darbi, kurus veidoja Vladislavs Visokinskis, Lauris Sviklis, Eva Svikle un Lauris Mūrnieks. 5. – 11. klasēm notika matemātikas pēcpusdiena „ Olimpiskā matemātika”. Lai sacensības noritētu veiksmīgi, tika izveidotas divas komandas, kuru kapteiņi bija Sandis Treikals un Jānis Ribakovs. Sākumā bija iesildīšanās, pēc tam sekoja stafete ar āboliem, kur ne tikai jāsalasa āboli, bet arī jāaprēķina, cik metru nostaigāts, lai to izdarītu.
Tālāk skolēniem bija jāparāda sava precizitāte, metot bumbiņu vienā no mērķiem (trijstūris, četrstūris, riņķis), protams, šīs figūras jāprot atšķirt. Noslēgumā izziņas stafete pa skolu, kur jāatrod atbildes uz jautājumiem cik logu...?, cik durvju.....?, cik pakāpienu....? cik zirņu traukā? Komandas parādīja līdzvērtīgu sniegumu, tāpēc saldas balvas ieguva visi.
Diemžēl laika apstākļu dēļ - lietus, lietus un lietus, ģeogrāfijas pasākumu nācās atlikt par nedēļu. Kas tad jauns šogad bija? Pirms svarīgā notikuma- orientēšanās skolas apkārtnē- ģeogrāfijas skolotāja ar gumijas zābakiem kājās izbrida skolas tuvāko apkārtni, sameklēja un safotografēja dažādus objektus. Iegūtais fotomateriāls tika sagrupēts pēc grūtības pakāpēm un sagatavots klašu grupām.
Pasākuma dienā saulīte mijās ar mākoņiem, nopilēja pa kādai lietus lāsītei, bet skolas arodklašu pārstāvji pirmie drosmīgi devās trasē. Viegli jau nebija- vajadzēja ne tikai saprast, ka putnu būrītis ir ābeļdārzā, bet atrast arī īsto ābeli vai īstās kāpnes. Gods kam gods, bet visi atrada vajadzīgos objektus- gan ne bez ģeogrāfijas skolotājas palīdzības... Man prieks par kopīgi veikto darbu!
Matemātikas pēcpusdienā 1. – 4. klasēm sacentāmies dažādu uzdevumu veikšanā; noteicām skaitļu sastāvu, ātrāko transporta līdzekli, nostiprinājām zināšanas par ģeometriju ar sērkociņu palīdzību, sakārtojām priekšmetus pēc lieluma, risinājām attapības un atjautības uzdevumus, minējām matemātiskās mīklas. Noslēgumā kopīgi analizējām un rezumējām paveikto.
Izrādījās, ka spēcīgākie bija 4.klases skolēni, otrajā vietā ierindojās 3.klase, bet trešajā vietā – 2.klase. Pasākumā aktīvi darbojās visi bērni, viņi bija uzmanīgi un ieinteresēti, jo pēc paveiktā gaidīja apbalvojums.
Dabaszinību skolotāja sagatavoja uzdevumus par dzīvniekiem. Lai tos izpildītu skolēniem bija informācija jāmeklē arī bibliotēkā un internetā.
Datorzinību pulciņā skolēni mācījās zīmēt komiksus. Vislabāk tas izdevās 5. un 6. klašu zēniem.
Informāciju sagatavoja „ Zinātnes un tehnoloģijas” MK vadītāja L. Kraukle, skolotājas, M.Urga, G. Grieķere, V.Zariņa