Darba lapa "Skolēna uzvedības analīze"
Interaktīva grāmata "Teātra, koncerta, kino apmeklējums"
Metodiskos materiālus “Skolēnu pozitīvas uzvedības un emocionālās inteliģences veicināšana” sagatavoja Kokneses pamatskolas – attīstības centra logopēde Nellija Bāliņa un speciālās izglītības skolotāja Inese Krastiņa, izmantojot Erasmus+ 2024 mobilitātes kursos “Veiksmīgas stratēģijas, mācot bērnus ar speciālām vajadzībām, ikvienā klasē” (Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom) gūtās zināšanas.
Svarīgs izglītības uzdevums ir emocionālās inteliģences veidošana un attīstīšana. Viens no tās pilnveidošanas veidiem ir stāstu lasīšana un izlasītā identificēšana, kā arī salīdzināšana ar savu pieredzi (metodiskais materiāls “Stāsts par Jāni”).
Skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanā ir nepieciešami skaidri norādījumi un prasības (metodiskais materiāls “Noteikumi”), kā arī būtiska ir prasme analizēt savu uzvedību, mēģināt izprast cēloņu un seku sakarības (metodiskais materiāls “Uzvedības analīze”).
Metodiskais materiāls sociālais stāsts/ interaktīvā grāmata “Teātra, koncerta, kino apmeklējums” ir nozīmīgs informācijas avots, lai skolēns pirms kultūras pasākuma apmeklēšanas gūtu pamatzināšanas par notikumiem un vēlamo uzvedību kultūras pasākumā.