Kokneses pamatskolas – attīstības centra pedagogi latviešu valodas, literatūras un vizuālās mākslas stundās mudināja savus skolēnus piedalīties radošo darbu konkursā "Mans grāmatplaukta stāsts".
Lasīt visu ziņu (3)Kokneses pamatskolas – attīstības centra pirmsskolas grupas “Bērziņš” un “Pienenīte” ar skolotājām turpina dalību projektā “Bērns iepazīstas ar sajūtu pasauli” un veiksmīgi īstenoti pirmie projektā paredzētie uzdevumi.
Lasīt visu ziņu (5)Kokneses pamatskola – attīstības centrs 2022.gada 16. martā sniedza iespēju Latvijas skolotājiem pilnveidot savu pedagoģisko kompetenci un gūt jaunas zināšanas par lietišķās uzvedības analīzi (ABA terapija), kas attīstīta spējas apgūt mācību vielu skolā un veido patstāvīgas dzīves iemaņas.
Lasīt visu ziņu2022.gada 21. februārī notika seminārs pedagogiem, kurā iepazīstināja ar projektā “DemokrātiJĀ” paveikto – demokrātijas kultūras pašnovērtējuma rīku, metodiskā atbalsta izdevumu “Ideju strops”, metamo kauliņu komplektu, e-kursu pedagogiem un stratēģijas galda spēli “DemokrātiJĀ”. Skolotājas – Zaiga Krēsliņa un Dace Bernāne ieguva balvā galda spēli “DemokrātiJĀ”, jo piedalījās šajā seminārā. Galda spēlē “DemokrātiJĀ” veido savu valsti, lai izprastu demokrātijas pamatelementu nozīmību, kā arī apzinātos iespējas un riskus, kādus rada demokrātiska valsts pārvalde.
Lasīt visu ziņu (3)Individuālā mācību procesa jomas marta mēneša aktivitātēs tika ieplānots gatavot telpiskos ziedus. Ideja iepatikās arī citiem un tapa izstāde. Piedalījās visas internāta grupas ar skolotāju palīdzību izgatavojot lielus ziedus un sakārtojot kompozīcijās. Katras grupas darbs ir individuāls un unikāls ar savu mākslinieciko būtību.
Lasīt visu ziņuNo 2001. gada Latvijā veiksmīgi darbojas lasīšanas veicināšanas programma “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija”. Tā ir LR Kultūras ministrijas un Latvijas Nacionālās bibliotēkas finansēta Bērnu literatūras centra iniciatīva. Programma tiek īstenota ikvienā Latvijas novadā. Katrai vecuma grupai ieteiktās grāmatas lasa un vērtē bērni, jaunieši.
Lasīt visu ziņu (5)