Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Jaunumi

Bibliotēkas pasākumi 2022.gada septembrī

01.09.2022

dzeja202212.jpgGrāmatu izstādes:

  • “Lasi un vērtē! Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija 2022” (07.-30.09.)
  • “Dzejas pasaule” (01. – 30.09.)

Stenda izstāde:

  • “1. septembris – Zinību diena” (01.-16.09.)

Bibliotekārās nodarbības: 

  • “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrijas 2022” grāmatu apskats. Bibliotēkas noteikumu aktualizēšana.”
    • 07.09.2022. 1. internāta grupai;
    • 14.09.2022. 2. internāta grupai;
    • 21.09.2022. 3. internāta grupai;
    • 28.09.2022. 4. internāta grupai.

Aija Kārkliņa

bibliotekāre

Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Pedagogu profesionālās pilnveides kursi Kokneses pamatskolā – attīstības centrā

30.08.2022

skola_logo.jpg Iekļaujoša izglītība tiek definēta kā process, kurā tiek nodrošinātas visu izglītojamo daudzveidīgās vajadzības, veicinot ikviena līdzdalību mācībās, kultūrā un dažādu kopienu dzīvē, mazinot atstumtību izglītības ieguves procesā. Ikdienas dzīvē mēs arvien biežāk sastopamies ar cilvēku dažādību – atšķirīgu kultūras un sociālo pieredzi, nevienādām intelektuālajām spējām vai nepietiekamu fizisko veselības stāvokli. Organizējot izglītības procesu, ir svarīgi atcerēties, ka tā centrā ir skolēns, kurš mācās domāt, sadarboties un meklēt atbildes, kas, savukārt, ir sasniedzams tikai ar mērķtiecīgu skolotāja darbību. Katras izglītības iestādes mērķu sasniegšanai ir nepieciešami pedagogi, kuriem ir pieredze kvalitatīvā, inovatīvā, mūsdienīgā satura nodrošināšanā, skolēnu radošo spēju attīstīšanā, kuri spēj veicināt būtiskas pārmaiņas izglītības vidē, sekmē pāreju uz jauniem mācīšanas veidiem. Tādēļ svarīga ir katra pedagoga kompetences pilnveide, kura veido viņa profesionālās darbības kodolu.

Lasīt visu ziņu

Pedagogu pieredze personalizēta izglītības procesa organizēšanā

22.08.2022

20220613135220-1.jpgPersonalizētu izglītību var raksturot kā izglītības modeli, kurā mācību metodes un stratēģijas ir orientētas uz izglītojamā individuālajām vajadzībām. Ikviens cilvēks ir unikāls, ar atšķirīgām īpašībām un rakstura iezīmēm. Katrs komunicē atšķirīgi, domā citādi, un katram piemīt savs mācīšanās stils. Individuālais mācību plāns, kas pielāgots cilvēka unikālajām īpašībām, ir visefektīvākais un sasniedz vislabākos rezultātus. Viens no izglītības zinātnes pētniekiem Malkolms S. Noulzs (Malcolm S. Knowles) akcentē: lai mācīšanās būtu efektīva, ir svarīgi mācības pielāgot ne tikai izglītojamā personiskajām vajadzībām, bet arī viņa vecumam atbilstošajai sociālajai lomai.  Ja tas tiek ņemts vērā, viņam rodas motivācija mācīties, kas piešķir šim procesam jēgu un ļauj sasniegt vēlamos rezultātus. Cilvēki vislabāk koncentrējas darbam tad, ja skaidri apzinās šī procesa jēgu un ieguvumus, mācības uztver kā neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tādējādi, radot motivāciju un izvēloties vispiemērotāko mācīšanās stilu, vēlamo rezultātu var sasniegt daudz ātrāk un vieglāk.

Lasīt visu ziņu galerija (1)
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top