Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Jaunumi

Stāds savai skolai

05.04.2012

ekskursija_29032012-001_1.jpgKokneses speciālās internātpamatskolas – attīstības centra 3. klases skolēni un skolotāja Anita Ščerbinska piedalījās „Latvijas Stādu parādes 2012” 5. – 9. klašu radošo darbu konkursā „Stāds savai skolai”, kuru rīkoja stādu audzētāju biedrība sadarbībā ar žurnālu „Ilustrētā Junioriem”. Skolēni sacerēja dzejoli par „Košumkrūmiem” un izveidoja skolas apkārtnes ainavas projektu, kurā tika attēlota košumkrūmu atrašanās vieta.

Lasīt visu ziņu

Paštēla veidošana skolas vidē

14.03.2012 kur : Kokneses pamatskola - attīstības centrs

kursi_pastels_mina-071.jpgMūsdienās svarīgi apzināties paštēla nozīmi skolas vidē. Nenovērtējams ir ikviena pedagoga un darbinieka ieguldījums skolas koptēla veidošanā un attīstībā. Kokneses speciālajā internātpamatskolā – attīstības centrā 14. martā notika kursi „Paštēla veidošana skolas vidē”, kurus vadīja sociālo zinātņu doktora zinātniskā grāda pretendente, stiliste – vizāžiste Kristīne Beinaroviča.

Lasīt visu ziņu

Vecāku diena 2012

09.03.2012 kur : Kokneses pamatskola - attīstības centrs

vecaku-diena-026.jpg2012. gada 9. martā Kokneses speciālajā internātpamatskolā – attīstības centrā notika vecāku diena. Tās laikā vecākiem bija iespēja aplūkot bērnu darbu izstādi un noskatīties koncertu. Koncertā skolēni dziedāja, dejoja un skaitīja dzejoļus, lai iepriecinātu vecākus un parādītu savas prasmes.

Lasīt visu ziņu galerija (8)

Masku balle – karnevāls „AUGLIS SKOLAI”

29.02.2012 kur : Kokneses pamatskola - attīstības centrs

auglu_karnevals_29022012-066c.jpg2012.gada 29.februārī Kokneses speciālās internātpamatskolas – attīstības centra 1.- 9. klašu skolēni piedalījās Masku ballē – karnevālā „AUGLIS SKOLAI”. Pasākums tika organizēts Eiropas programmas „Augļi skolai” ietvaros un tā uzdevumi bija iepazīstināt skolēnus ar veselīgo augļu un dārzeņu nozīmi skolēna ikdienas ēdienkartē, veicināt sadarbības prasmes un audzināt cieņu pret darbu.

Lasīt visu ziņu
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top