Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Lieldienu nedēļa

12.04.2024

whatsapp-image-2024-04-02-at-11-48-22-5.jpgLai nākdama, kas nākdama

Lieldieniņa tā atnāca

Ar raibām oliņām,

Ar pūpolu zariņiem.

Lieldienas ir svētki, kas ikvienam no mums saistās ar pavasara atnākšanu un dabas atmošanos.

Kokneses pamatskolas – attīstības centrā no 25. marta līdz 28. martam notika Lieldienām veltīti pasākumi.

25. martā skolotāja Agita Lindenberga 1. stāvā izvietoja “vistiņu” izstādi. Mazie bērni aizpildīja Lieldienu grāmatiņu, kurā meklēja atšķirības, izgāja labirintus, krāsoja olas, veidoja Lieldienu groziņus.

26. martā programmā Kahoot tika organizēta viktorīna “Lieldienas”.

28.martā skolēniem bija iespēja izmēģināt savas spējas piecās stafetēs. Pie skolotājas Jolantas Rotkājas bija “jāpabaro zaķis”, ripinot tam mutē olas. Skolotāja Dace Bernāne aicināja pilnveidot prasmi noturēt līdzsvaru, pārvietojoties pa cinīšiem ar olu karotē. Sadarbības iemaņas noderēja aktivitātēs pie skolotājām Lāsmas Gūtes, pārvietojot riņķi neatlaižot rokas, un Laimdotas Stepēnas, apgriežot segu, no tās nenokāpjot. Izglītības iestādes pašpārvaldes meitenes Signe un Beāte organizēja olu ripināšanas sacensības.

Pēc stafetēm visi pulcējās sporta zālē uz biedrības “Kalnā kāpu gavilēt” organizētu muzikālu nodarbību “Latviešu tradicionālās rotaļas un danči”. Pasākumu atklāja vadītāji, sarunājoties ar skolēniem par konkrēto gadskārtu, ieražām, ticējumiem un svētku nozīmi. Visi kopā mācījās un izdziedāja dziesmas, kas raksturīgas Lieldienām, iesaistījās rotaļās un dejās, pirms katras iepazīstoties ar norisi.

Lieldienu zaķis vienmēr parūpējas par pārsteigumiem un neaizmirst iegriezties skolā, kurā vienmēr ir smaidīgi skolēni, skolotāji, skolas darbinieki. Šoreiz Lieldienu zaķis bija atstājis visiem šokolādes oliņas.

Paldies visiem skolotājiem un skolas darbiniekiem par līdzdalību stafetēs un muzikālā nodarbībā!

Svetlana Gžibovska

“Dabaszinātņu un matemātikas” jomas vadītāja

Kokneses pamatskola - attīstības centrs

PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top