Atbilstoši Bērnu tiesību aizsardzības likumā ietvertajai definīcijai “bērns ar īpašām vajadzībām” ir bērns, kuram sakarā ar slimības, traumas vai iedzimta defekta izraisītiem orgānu sistēmas funkciju traucējumiem ir nepieciešama papildu medicīniskā, pedagoģiskā un sociālā palīdzība neatkarīgi no tā, vai likumā paredzētajā kārtībā ir noteikta invaliditāte, kas garantē ikvienam “tādas pašas tiesības uz aktīvu dzīvi, tiesības attīstīties un iegūt vispārējo un profesionālo izglītību atbilstoši savām fiziskajām un garīgajām spējām un vēlmēm, kā arī tiesības piedalīties sabiedriskajā dzīvē”.
Lasīt visu ziņuValmieras Gaujas krasta vidusskolā – attīstības centrā sadarbībā ar Izglītības un Zinātnes ministriju un Valsts izglītības satura centru 2024.gada 28.februārī notika seminārs – diskusija Latvijas speciālās izglītības attīstības centriem.
Lasīt visu ziņuTurpinot savstarpējo izglītības iestādes un vecāku sadarbību, 2024.gada 20.februārī Kokneses pamatskolā – attīstības centrā notika kārtējā “Vecāku skoliņas” nodarbība, kuras laikā vecāki viesojās mūzikas klasē, lai kopā ar skolotāju Sandru Paļčevsku izpildītu dažādus muzikālus uzdevumus – atpazītu tautas dziesmu melodijas, nospēlētu tās, izmantojot dažādus netradicionālus mūzikas instrumentus.
Lasīt visu ziņu (6)Aicinām piedalīties konferencē
"Mūsdienīga skola - bērns kā aktīvs darītājs"
2024.gada 13.martā plkst. 9:30 Kokneses pamatskolā - attīstības centrā
Pieteikšanās dalībai konferencē slēgta.
Atbilstoši anketā norādītajai informācijai, organizatori sagatavos un nosūtīs Jums rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.
Neskaidrību gadījumā rakstīt uz e-pastu inese.svence@aizkraukle.lv.
Uz tikšanos Kokneses pamatskolā - attīstības centrā!
Lasīt visu ziņuKokneses pamatskola - attīstības centrs, kura nodrošina speciālās izglītības attīstības centra funkcijas, aicina izmantot izglītības iestādes speciālistu piedāvātās bezmaksas konsultācijas un saņemt pedagoģisku un metodisku palīdzību:
Lasīt visu ziņuIekļaujoša izglītība ir visas sabiedrības vērtību un ikdienas attieksmes jautājums, un tā attiecas uz katru bērnu un jaunieti – ikviena tiesībām bez jebkādas diskriminācijas saņemt viņa spējām un vajadzībām atbilstošu izglītību un vienlaikus – arī atbalstu, kas veicina pēc iespējas pilnvērtīgāku personības attīstību un sociālo integrāciju un dod iespēju realizēt savu potenciālu – tā iekļaujošu izglītību raksturo Valsts kontroles departamenta direktore Maija Āboliņa lietderības revīzijas ziņojumā “Vai bērnam ar speciālām vajadzībām ir iespēja saņemt tā spējām, vajadzībām un bērna labākajām interesēm atbilstošu izglītību?”.
Lasīt visu ziņu