Individuālā mācību procesa jomas marta mēneša aktivitātēs tika ieplānots gatavot telpiskos ziedus. Ideja iepatikās arī citiem un tapa izstāde. Piedalījās visas internāta grupas ar skolotāju palīdzību izgatavojot lielus ziedus un sakārtojot kompozīcijās. Katras grupas darbs ir individuāls un unikāls ar savu mākslinieciko būtību.
No 2001. gada Latvijā veiksmīgi darbojas lasīšanas veicināšanas programma “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija”. Tā ir LR Kultūras ministrijas un Latvijas Nacionālās bibliotēkas finansēta Bērnu literatūras centra iniciatīva. Programma tiek īstenota ikvienā Latvijas novadā. Katrai vecuma grupai ieteiktās grāmatas lasa un vērtē bērni, jaunieši.
21. februārī visā pasaulē ir dzimtās valodas diena. Šogad, Kokneses pamatskolā – attīstības centrā, šajā dienā varēja piedalīties viktorīnā, veidot teikumus no vārdiem ar vienāda sākuma burtu, zīmēt zīmējumu – “Latviešu valoda Pasaulē”.
Kokneses pamatskolā – attīstības centrā 2022.gada 3.martā atbalsta personāls – ritmikas skolotāja Inta Balode, ārstnieciskās vingrošanas skolotāja Jeļena Čerņauska, logopēde Ilona Vītola aicināja Individuālā mācību procesa jomas skolēnus uz tematisku pasākumu "Pa tīģera pēdām".
Skaitāmpanti ir unikāls žanrs: tas vienlaikus ir īss, smieklīgs stāstiņš, spēle, mīkla un vienkārši patīkama skaņu virkne, kuru gribas atkārtot vēl un vēl. Parasti skaitāmpanti ir jautri un interesanti teksti, kuros ir minētas absurdas un jautras lietas, arī dažādi neeksistējoši vārdi bez nozīmes. Skaitāmpanti ir neatņemama spēļu aktivitāšu sastāvdaļa. Skaitāmpanti prot “nogludināt” emocijas, tas ir vienkāršs ceļš uz godīgumu. Ja zini skaitāmpantu, nav jādomā, ka spēli sāka negodīgi, neīstais cilvēks vai komanda. Visi bija klāt, visi dzirdēja un skaitīja līdzi! Tātad vēroja, ka sadalījums notika godīgi.
Pasakas ir neatņemama bērnu pasaules daļa. Pasakas māca laipnību, taisnīgumu, izpalīdzību, draudzību, tajās vienmēr atrodama kāda dzīves pamācība.
7. un 8. internāta grupas skolēni ārpusklases lasīšanas nodarbībā apguva pasakas “Lapsa par pīļu ganu” saturu, to dramatizējot.
Lasīt visu ziņu