Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Attīstības centrs

Starptautisks seminārs “Lietišķās uzvedības analīze (ABA) – no problēmas līdz uzvedības maiņai”

25.03.2022

aba-bilde1.jpgKokneses pamatskola – attīstības centrs 2022.gada 16. martā sniedza iespēju Latvijas skolotājiem pilnveidot savu pedagoģisko kompetenci un gūt jaunas zināšanas par lietišķās uzvedības analīzi (ABA terapija), kas attīstīta spējas apgūt mācību vielu skolā un veido patstāvīgas dzīves iemaņas.

Lasīt visu ziņu

Tiešsaistes seminārs "Lietišķās uzvedības analīze (ABA) - no problēmām līdz uzvedības maiņai

16.03.2022 15:00 - 18:00 kur : Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Pieteikšanās semināram slēgta. 

Uz tikšanos citos izglītojošos pasākumos!

aba-seminarsafisa1.jpg

Lasīt visu ziņu

Mūsdienīgs mācību process katrā klasē. Eiropas pieredze

17.02.2022

kipra2019.jpgIzglītības procesa centrā ir skolēns, kurš mācās domāt, sadarboties un meklēt atbildes, kas, savukārt, ir sasniedzams ar mērķtiecīgu skolotāja darbību. Arī Kokneses pamatskolas - attīstības centra mācību procesā būtiskākais ir izglītojamais, viņa individuālās spējas un attīstības dinamika. Skolas mērķu sasniegšanai ir nepieciešami pedagogi, kuriem ir pieredze kvalitatīvā, inovatīvā, mūsdienīgā satura nodrošināšanā, skolēnu radošo spēju attīstīšanā, kuri spēj veicināt būtiskas pārmaiņas izglītības vidē, sekmē pāreju uz jauniem mācīšanas veidiem.  Izglītības iestāde jau vairāku gadu garumā sekmīgi realizē Erasmus+ projektus, kuri dod iespēju iepazīt dažādu Eiropas valstu inovatīvās izglītības koncepcijas un metodisko pieredzi, uzlabot dalībnieku izpratni par citām kultūrām un valstīm. Erasmus+ 2020 projekta “Kopā mēs varam un darām” mobilitāšu braucienos gūtā pieredze uzlabo izglītības iestādes darbības kvalitāti un veicina skolas kā attīstības centra izaugsmi.

Lasīt visu ziņu galerija (6)

Seminārs “Vērtēšana speciālās izglītības programmās”

09.02.2022

puceskolas.jpgMācību sasniegumu vērtēšanas mērķis ir informācijas iegūšana, lai spriestu par izglītojamā sniegumu vai sasniegto rezultātu un izglītības programmā noteikto zināšanu, prasmju un iemaņu apguves līmeni, iegūtu atgriezenisko saiti. Tā ir  izglītības procesa sastāvdaļa mācību sasniegumu attīstības dinamikas noteikšanai un izglītības procesa pilnveidošanai. 2021.gada 28.septembrī Ministru kabineta veiktie grozījumi noteikumos Nr.747 paredz, ka turpmāk vērtēšanas kārtība speciālās izglītības programmās skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem tiek regulēta Valsts pamatizglītības standartā, jo 2006. gada 20. jūlija Ministru kabineta noteikumi Nr. 492, kas noteica mācību sasniegumu vērtēšanas kārtību speciālās izglītības programmās,  ir zaudējuši spēku.

Lasīt visu ziņu

Būt atšķirīgiem, bet vērtīgiem…

26.01.2022

ghtred-488x173-1.jpgUNESCO iekļaujošu izglītību definē kā procesu, kurā tiek nodrošinātas visu izglītojamo daudzveidīgās vajadzības, veicinot ikviena līdzdalību mācību procesā, kultūrā un dažādu kopienu dzīvē, mazinot atstumtību izglītības ieguves procesā. Ikdienas dzīvē mēs arvien biežāk sastopamies ar cilvēku dažādību – atšķirīgu kultūras un sociālo pieredzi, nevienādām intelektuālajām spējām vai nepietiekamu fizisko veselības stāvokli. Sabiedrībai ir jāturpina mainīties, kā svarīgāko nosakot domāšanas virzienu, kurā galvenā vērtība ir cilvēks, un tikai jebkura cilvēka ērtības un drošība ir svarīgākie humānas vides veidošanas kritēriji, kuri padara pakalpojumus, izglītību un infrastruktūru pieejamu ikvienam sabiedrības loceklim, neskatoties uz speciālām vajadzībām, uztveres vai veselības problēmām.  

Lasīt visu ziņu galerija (1)
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top