Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Mācību un metodiskie atbalsta materiāli

Sadarbība un eTwinning projektu metode mūsdienīgā mācību procesā

30.11.2022

projektsetwininngsvencegerasimovaattels.jpgMetodiskais materiāls “Sadarbība un eTwinning projektu metode mūsdienīgā mācību procesā”

Metodiskajā materiālā “Sadarbība un eTwinning projektu metode mūsdienīgā mācību procesā” apkopota informācija par mūsdienīga mācību procesa veidošanas nosacījumiem un organizācijas formām, par projekta metodes pielietošanu un tā veidošanas soļiem, kā arī iesaistīšanos starptautiskā tiešsaistes sadarbībā un Kokneses pamatskolas – attīstības centra pieredzi darbojoties eTwinning projektos.

Metodisko materiālu veidoja Kokneses pamatskolas – attīstības centra speciālās izglītība skolotājas Inese Svence un Ineta Gerasimova, izmantojot Erasmus+2021 projekta kursos “Mācīšana 21. gadsimta skolā” gūtās zināšanas.

UNESCO 9 zelta likumi iekļaujošā izglītībā

29.11.2022

20230106ieklizglzeltalikatt.jpgMetodiskais materiāls “UNESCO 9 zelta likumi iekļaujošā izglītībā"

Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Malda Sokolovska un Aija Kārkliņa metodisko materiālu veidoja, izmantojot Erasmus+2022 projektā gūtās zināšanas kursos “Inclusive Education”, kas notika Spānijas pilsētā Malagā.

Metodiskajā materiālā “UNESCO 9 zelta likumi iekļaujošā izglītībā” apkopota informācija par deviņiem nosacījumiem, kas jārealizē iekļaujošā izglītībā, ietverot komunikāciju starp skolēnu un skolotāju, klases izkārtojumu, individuālo izglītības plānu, individuālo palīdzību skolēniem ar speciālām vajadzībām, tehniskos palīglīdzekļus, stundu plānošanu, izpildi un novērtēšanu, uzvedības vadīšanu, visu skolēnu iekļaušanu skolas dzīvē, izglītības procesā un sadarbību ar vecākiem un vietējām iestādēm, lai iekļaujošās izglītības attīstība būtu iespējama un ilgtspējīga.

Atbalsts izglītojamiem ar speciālām vajadzībām

28.11.2022

atbalsta-komandabilde.jpgMetodiskais materiāls "Atbalsts izglītojamiem ar speciālām vajadzībām" - speciālistu ieteikumi un rekomendācijas.

Atbalsta pasākumi izglītojamiem mācību procesā ietver sevī dažāda veida metodes, kas palīdz skolēniem ar speciālām izglītības vajadzībām pārvarēt veselības problēmu vai attīstības traucējumu radītos ierobežojumus mācību procesā un pārbaudes darbos. Speciālā pedagoga Ineses Svences sagatavotajā metodiskajā materiālā izglītības iestāžu atbalsta komandas speciālistiem un pedagogiem “Atbalsts izglītojamiem ar speciālām vajadzībām. Speciālistu ieteikumi un rekomendācijas” ir apkopota informācija par nepieciešamajiem atbalsta pasākumiem, to veidiem katrai speciālās izglītības programmai un individualizēta mācīšanās procesa organizēšanas nodrošināšanai atbilstoši ikviena bērna spējām, veselības un attīstības stāvoklim.

Kā izmantot mūsdienu tehnoloģijas mācību procesā skolēniem ar speciālām vajadzībām pamatizglītības posmā?

28.04.2022

titulbildemmit.jpgDigitālās prasmes ir prasmes, kuras palīdz efektīvi, gudri un atbildīgi lietot digitālās tehnoloģijas. Skolēns atbildīgi izmanto digitālās tehnoloģijas ikdienā, lai zināšanas iegūtu, izmantotu un radītu, kā arī risinātu uzdevumus un problēmas, koplietotu un izmantotu savu un citu radītu saturu, prasmīgi pārvalda savu digitālo identitāti, efektīvi un droši komunicē un sadarbojas ar citiem digitālajā vidē; kritiski un konstruktīvi izvērtē tehnoloģiju un mediju lomu sabiedrībā.

Lasīt visu ziņu

Bērns ar speciālām vajadzībām pirmsskolas izglītības iestādē

25.04.2022

viscseminars20220420.jpgMetodiskais materiāls "Bērns ar speciālām vajadzībām pirmsskolas izglītības iestādē"

Pirmsskolas izglītība ir izglītības pakāpe, kurā notiek bērna individualitātes un personības veidošanās, veselības nostiprināšana un tiek nodrošināta sagatavošanās pamatizglītības ieguvei. Tādēļ ir svarīgi saprast, ka agrīni konstatēti mācīšanās traucējumi, laicīgi sniegta palīdzība un noteikti atbalsta pasākumi nozīmē labākus rezultātus mācību satura apguvē skolā.

Lasīt visu ziņu

Speciālo vajadzību pazīmes bērniem no 1.5 līdz 7 gadu vecumam

25.04.2022

infografikaviscspecvajpazpii02.jpgSpeciālo vajadzību pazīmes bērniem no 1.5 līdz 7 gadu vecumam

Ikviena bērna attīstība norisinās atšķirīgi, tomēr vecumposmu attīstības secība ir negrozāma, tās gaitu nav iespējams paātrināt. Visam savs laiks. Vecākiem būtu jāņem vērā, ka tieši ģimenei ir svarīga loma bērna turpmākajā attīstībā. Tas, ko bērni ikdienā iemācīsies no saviem vecākiem un ģimenes, veidos pamatu visai viņu turpmākajai dzīvei. Mums visiem ir svarīgi laicīgi izprast vecumposmu atšķirības un zināt, kas ir pats būtiskākais bērna attīstībā katrā no tiem.

Lasīt visu ziņu galerija (5)

Skolotāju un skolēnu attiecību modeļi

07.02.2022

skolotskolattmodelititulbilde.jpgMetodiskais materiāls "Skolotāju un skolēnu attiecību modeļi"

Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Zaiga Krēsliņa un Aija Kārkliņa metodisko materiālu ir izveidojušas, izmantojot Erasmus+2019 projekta “Lietpratīgs skolotājs mūsdienīgā skolā” kursos “Efective classroom management – Techniques, methodologies and disciplinary strategies” gūtās zināšanas, kuras būs noderīgas veidojot efektīvu klases vadību un tās stratēģiju izstrādi, sekmējot pozitīvas skolotāju – skolēnu attiecības izglītības procesā.

Lasīt visu ziņu
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top