Lapas karte
Kokneses pamatskola - attīstības centrs

Jaunumi

Seminārs “Uzvedības problēmu risināšanas iespējas izglītības iestādē” Ļaudonas pamatskolā

25.03.2024

laudona1.jpgViena no grūtāk risināmām problēmām mācību un audzināšanas procesā  ir neatbilstošas izglītojamo uzvedības klātbūtne. Uzvedības radītās problēmas ietekmē gan pedagoga darbības kvalitāti, gan bērnu mācību sasniegumu rezultātus. Risinot problēmas, būtiski ir saprast, ka palīdzība ir nepieciešama gan tam, kuram ir uzvedības traucējumi, gan tam, pret kuru uzvedības negatīvās izpausmes tiek vērstas.

Lasīt visu ziņu

Starptautiska pieredze skolotāju mācību kursos Grieķijā/Piraeus

25.03.2024

whatsapp-image-2024-03-25-at-14-52-39.jpgerasmus-logo.jpgNo 2024.gada 11.marta līdz 16.martam Kokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Anika Vaivade, Inese Krastiņa un Nellija Bāliņa kopā ar dalībniekiem no Rumānijas un Spānijas piedalījās Erasmus+ projekta mācībās “Advanced Innovative Learning Methods” (Uzlabotas inovatīvas mācību metodes) zinošu un atraktīvu lektoru Irene Gkotsi un Jean Glover vadībā. Katras valsts komanda iepazīstināja  dalībniekus ar sevi, savu darbu, hobiju, kā arī prezentēja savu skolu un valsti.

Lasīt visu ziņu galerija (12)

ERASMUS+ projekta mobilitāte Spānijā

25.03.2024

img2924.jpgerasmus-logo.jpgKokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Svetlana Mateša un Kristiāna Ancelāne  no 2024. gada 11. marta līdz 16. martam kopā ar kolēģiem no Nīderlandes, Vācijas, Spānijas un Latvijas piedalījās Europass Teachers Academy organizētajos Erasmus+ kursos „CLIL for Physical Education teachers”, kuri norisinājās vienā no Spānijas salām Tenerifē. Kursus vadīja Dominic Kauffman, kurš savu darbu salā uzsācis jau pirms 16 gadiem un līdz šim guvis plašu pieredzi skolotāju apmācībām.  Mobilitātes dalībniekiem treneris ar fizisko aktivitāšu palīdzību un reāliem mācību stundu piemēriem sniedza priekšstatus par “CLIL”, iepazīstināja ar galvenajiem jēdzieniem un vajadzību identificēšanu. Ar praktisku uzdevumu un izmantojot atslēgas vārdus, dalībnieki mācījās veidot īsus darba noteikumus un instrukcijas, sniedzot atbalstu un palīdzību dziļākai tēmas apguvei.

Lasīt visu ziņu galerija (17)

Bumba

25.03.2024

20240305092758.jpgKokneses pamatskolā – attīstības centrā sports un veselība stundās skolotājas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem piedāvā veikt vingrinājumus, kuru izpilde prasa precīzu kustību un sīko roku muskuļu kontroli. Šo uzdevumu izpilde nostiprina feinmotoriku un  attīsta koordināciju, pilnveidojot rakstīt prasmes iemaņas. Papildus tiek mācīti grafiskie elementi, piemēram, līnijas, formas, akcentējot koncentrēšanos darbam un uzmanības noturību.

Lasīt visu ziņu galerija (10)

Zīmējumu konkurss "Olimpiskās spēles "Parīze 2024""

22.03.2024

20240308112814.jpgKokneses pamastkolas – attīstības centra 1.a – 4.a klašu izglītojamie piedalās zīmēšanas konkursā "Olimpiskās spēles "Parīze 2024"", ko rīko Latvijas Olimpiskā Komiteja.

Lasīt visu ziņu galerija (5)

Erasmus+ projekta mobilitāte Atēnās

22.03.2024

20240315233827.jpgerasmus-logo.jpgKokneses pamatskolas – attīstības centra skolotājas Dace Ūdre un Gunita Dambe no 2024. gada 11. marta līdz 16. martam, kopā ar kolēģiem no Dānijas, Francijas, Somijas un Latvijas piedalījās europass Teachers Academy organizētajā Erasmus+ mobilitātē “Understanding & Supporting Students with ASD & ADHS”, kura norisinājās Grieķijas galvaspilsētā Atēnās. Kursus vadīja zinoša lektore Zaha Thieby, kura Birmingemas Universitātē ieguvusi maģistra grādu speciālajā izglītībā, ir sertificēta ABA (Applied Behavior Analysis – lietišķā uzvedības analīze) speciāliste un papildus apguvusi arī PECS komunikācijas sistēmu un autisma diagnostiku (ADOS – 2).

Lasīt visu ziņu

Mūsdienīga skola – bērns kā aktīvs darītājs

20.03.2024

20240313konferncesafisalabotaml.jpgerasmus-logo.jpgMūsdienu strauji mainīgajā laikmetā skola vairs nevar būt tikai zināšanu avots. Lai bērni spētu veiksmīgi dzīvot nākotnes sabiedrībā, viņiem ir nepieciešamas gan atbilstošas zināšanas, gan prasmes tās lietot, gan arī spēja arvien apgūt ko jaunu. Šodienas skolotāju būtība ir spēja pielāgoties, mainīties līdzi laikam un vēlēšanās mācīties, sasniedzot ikdienas darba mērķi – sniegt bērniem izpratni par apgūto prasmju lietošanu reālās situācijās. Ikvienā skolā ir nepieciešams veidot stimulējošu un atbalstošu vidi, kurā bērni var attīstīt savus talantus un intereses, darboties pie reāliem projektiem un problēmu risināšanas uzdevumiem, kas saistīti ar dzīves realitāti, tādejādi veicinot radošumu, sadarbību un kritisko domāšanu, ņemot vērā skolēnu individuālās vajadzības un mācīšanās stilus.

Lasīt visu ziņu galerija (14)
PASĀKUMU KALENDĀRS
<>
back to top